LG עומדת לבצע השקעה משמעותית של טריליון וון דרום קוריאני ב-webOS בחמש השנים הקרובות על מנת לספק יותר תוכן ושירותים העונים על סגנונות החיים וההעדפות המגוונים של הצרכנים

תמונה LG

LG שיתפה בצעד הראשון שלה בדרך להפוך לחברת פלטפורמת מדיה ובידור. זוהי תוספת עסקית שתעשיר את חיי הלקוחות על ידי אספקת שירותים מגוונים ואוסף ייחודי של תוכן שנאספו במוצרים, כולל טלוויזיות LG OLED ו-LG QNED . החברה שיתפה את הכיוון והאסטרטגיה החדשים שלה באירוע webOS Partner Summit 2023, שנערך בפארק המדע LG בסיאול, דרום קוריאה, בהשתתפות יצרני תוכן, ספקים, מפתחים ואנשי תעשייה מיותר מ-30 מדינות. 

האירוע webOS Partner Summit 2023 , הראשון מסוגו, הוא הפורום המושלם עבור LG לחלוק את החזון החדש שלה ואת פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS המתפתחת והמתרחבת. 

webOS היא אחת מפלטפורמות הטלוויזיה החכמה הנפוצות ביותר בעולם, מאז השקתה בשנת 2014. מעבר ל-200 מיליון טלוויזיות LG ברחבי העולם, webOS תומכת כעת במספר מותגי טלוויזיה של צד שלישי בשווקים רבים. בהמשך, LG מתכננת להרחיב את webOS לחברות טלוויזיה נוספות ולהרחיב את הפלטפורמה לקטגוריות מוצרים אחרות. תוך 3 שנים, LG מצפה שיהיו לה מעל 300 מיליון מכשירים המופעלים על ידי webOS. 

כדי לספק את הנוחות המיטבית ואת המערכת ההפעלה הרחבה של webOS לבסיס לקוחות רחב יותר, LG כבר יישמה את פלטפורמת webOS שלה במגוון קטגוריות, כולל מקרנים, שילוט דיגיטלי ומערכות בידור ובידור ברכב. 

בנוסף, מספר המותגים השונים שאימצו את webOS Hub גדל מ-20 רק לפני שנתיים ליותר מ-300 כיום. במהלך תקופה זו, webOS Hub עברה שדרוגים משמעותיים כאשר מגוון התוכן המוצע התרחב וכולל משחקי ענן ושירותי OTT, ותכונות חדשות שהגיעו כדי לשפר את הנוחות ואת חוויית המשתמש הכוללת. בנוסף, כמה ממותגי הטלוויזיה השותפים של LG הציגו כעת טלוויזיות OLED משלהם המופעלות באמצעות webOS Hub. 

LG עומדת לבצע השקעה משמעותית של טריליון וון דרום קוריאני ב-webOS בחמש השנים הקרובות על מנת לספק יותר תוכן ושירותים העונים על סגנונות החיים וההעדפות המגוונים של הצרכנים. LG מאמינה שהיא תשדרג עוד יותר את חוויית המשתמש של webOS ע"י הגברת התחרותיות שלה בתוכן ובשירותים. 

ההשקעה האסטרטגית של LG תתמקד בהרחבת מגוון התוכן הזמין דרך פלטפורמת webOS, הגברת השימושיות על ידי חדשנות UI ו- UX, וחיזוק שותפויות עם חברות הפקת תוכן בקנה מידה עולמי. עד כה, LG עבדה עם שותפיה כדי להביא טכנולוגיות חדשות לפלטפורמה, עבור גיימרים, אוהדי ספורט או משתמשי דור Z. כזה הוא השילוב של Sye, טכנולוגיית פריים וידאו עם השהיה נמוכה שתועיל ללקוחות LG שצופים בספורט לצפות בשידור חי. טלוויזיות LG מספקות סטרימינג HDR של נטפליקס ובדיוק פתחו את גרסת הבטא למשחקי נטפליקס בטלוויזיה, ועם השקת מסכי הלייף סטייל לדור ה-Z, החברה עבדה עם יוטיוב כדי להפוך את Native Touch UX לזמין עבור האפליקציה בדגמים כמו StanbyME.

 
תמונה LG

LG  מחזקת את החדשנות בתחום החיפוש וההמלצות מבוססות הבינה המלאכותית. החברה מתכננת לשלב תכונת ממשק משתמש קולי (VUI) באפליקציות של חברות שותפות, שתאפשר למשתמשי webOS  לשלוט ולנווט בקלות בשירותי תוכן של צד שלישי באמצעות קולם, ותאפשר גילוי תוכן מהיר. 

גם שימושיות השירות תשתפר. LG Channels 3.0, שירות הסטרימינג החינמי והפרימיום של LG, מתגאה במבחר הולך וגדל של סדרות טלוויזיה ויש לו ממשק משתמש מחודש המאפשר למשתמשים לצפות ביותר אפשרויות תוכן, כולל ערוצים חיים וסרטים, על המסך, מה שמפחית את הצורך לגלול.  הודות לממשק המשתמש החדש, משתמשים יכולים כעת לחקור בקלות מה נמצא בערוצים אחרים מבלי שיצטרכו לעצור או לנווט הרחק ממה שהם צופים בו. 

LG Channels, זמין ב-27 מדינות ברחבי העולם, מציע כיום מעל 3,000 ערוצים ויש לו מעל 50 מיליון מנויים נכון למרץ 2023. בשנת 2022, מספר המכשירים הייחודיים בהם נעשה שימוש בערוצי LG גדל ב-75 אחוזים, בעוד זמן הצפייה עלה ב-57 אחוזים, ותדירות השימוש זינקה והפכה את השירות לאחת מחמש האפליקציות הנצפות ביותר בפלטפורמת webOS. 

פלטפורמת webOS מספקת שדרוגים המוסיפים תמיכה בשירותים חדשים, ומביאה עידון לעיצוב ממשק המשתמש (UI) וחוויית המשתמש (UX) בהתבסס על ההבנה העמוקה של LG בלקוחותיה. על מנת שיותר משתמשים יוכלו ליהנות מהגרסה העדכנית ביותר של webOS בטלוויזיות הביתיות שלהם, LG מציעה תמיכה נוחה בשדרוגים ועדכונים של מערכת ההפעלה לטלוויזיה באמצעות שדרוגי פלטפורמה – כולל עבור דגמי טלוויזיה קודמים. 

כחלק מהאסטרטגיה שלה להרחיב את מערכת ההפעלה הרחבה של פלטפורמת webOS, LG רכשה את חברת ניתוח נתוני הפרסום/תוכן האמריקאית, אלפונסו, בשנת 2021. אלפונסו הקימה חברות בנות בבריטניה וביוון בשנה שעברה, והאיצה את הצמיחה הגלובלית של שירות התוכן שלה. 

LG משקיעה ביכולות הפיתוח של פלטפורמת הטלוויזיה החכמה שלה על ידי שיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים בדרום קוריאה כדי לטפח את הדור הבא של כישרונות תוכנה, ועל ידי חיזוק מאמציה לאבטח אנשי תוכנה מהשורה הראשונה בכל רחבי העולם. 

LG מניעה שינוי עם גישה אותנטית הממוקד בלקוח, כפי שהיא מיוצגת על ידי חזון"Sync to You, Open to All" של עסקי הטלוויזיה שלה. החזון מבטא את מטרת החברה לספק חוויות מותאמות אישית התואמות את העדפותיו ואורח חייו של כל לקוח, וליצור מוצרים נגישים לכולם. 

"LG עומדת להפוך לחברת פלטפורמות  מדיה ובידור שמספקת תוכן ושירותים ייחודיים שישפרו את חיי לקוחותיה", אמר פארק היונג-סיי, נשיא חברת הבידור הביתי של LG, בכנס webOS Partner Summit 2023. "שינוי זה לא היה אפשרי ללא עשור של מנהיגות טלוויזיית OLED של LG והחדשנות הטכנולוגית של פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS".

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG