אנחנו מסתכלים על שילוט דיגיטלי ככלי להעברת מסרים. בין אם מדובר במסרים פרסומיים או מידע, הוא מקושר אצלנו לרוב לשלטי חוצות, תחבורה ציבורית, מרכזי קניות וכמובן שילוט ייחודי. אולם כשמפשטים את זה, תחום השילוט הדיגיטלי נמצא בהרבה יותר מקומות ממה שאנחנו חושבים: החל ממרכזי מבקרים, חנויות וגם מלונות. 

זו גם דעתו של מנכ"ל ספינטיקס פרנצ'סקו ציליאני (Francesco Ziliani) שמגיע ל-ISE עם הכרזה ייחודית: Spinetix לא תהיה בביתן השילוט הדיגיטלי אלא יחד מציגים בתחום המסכים והאודיו, ויש לו סיבה שנשמעת הגיונית מאוד.

דיגיטלי ואוטונומי מקצה לקצה

חברת Spinetix היא יצרנית בתחום השילוט הדיגיטלי עם קו פתרונות רחב ומגוון, החל מנגנים דיגיטליים, תוכנות ליצירה וניהול תוכן וכמובן הפצתו לרבות widget (אפליקציות ייחודיות לנגנים) ועד לשירותים מנוהלים. 

ציליאני מציין כי תפישת העולם של Spinetix היא כי לקוח עצמאי הוא לקוח מרוצה ובמילים אחרות: השאיפה שלהם היא לייצר פתרון כל כך פשוט ליישום ותפעול עד כי כל אחד יוכל לבצע זאת בעצמו, כאשר התוכן היצירתי ברזולוציות שונות ינוגן בצורה חלקה על גבי הפתרונות מתוצרתה. 

מתחבר להכל. הרבה יותר ממה שחשבנו

אני חוזר עם ציליאני להחלטה על הנוכחות הנפרדת מביתן השילוט הדיגיטלי והיא מתחברת לנושא (theme) אותו רוצים להציג Spinetix ב-ISE הקרוב: Hospitality. ציליאני מציין כי שילוט דיגיטלי נמצא בכל מקום, לא רק במסעדות ובמלונות אלא גם בתוך ארגונים, מרכזי כנסים ומוסדות חינוך. בכל אלה יש את הצורך לקבל את פני האנשים בברכה. מנקודת המבט של Spinetix הערך המוסף לתחום ההוספיטליטי הוא היכולת לעשות את זה באמצעות שילוט דיגיטלי. ציליאני בוחר לתת דוגמא את החזרה למשרד וכיצד שילוט דיגיטלי יכול להפוך את החוויה הזו לנעימה. 

ספינטיקס תציג בביתן 3 ומבחינת ציליאני מדובר בהזדמנות להמחיש את ה'אני מאמין' של החברה- לקוח אוטונומי בתחום השילוט הדיגיטלי.

תמונה ראשית – אתר ספינטיקס

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG