נראה ש LG דוחפת את תחום ה Information Displays בכל הכוח בניסיון להיות הבחירה הטבעית עבור כל אתגר. ברוך: "קבוצת ח.י מובילה אסטרטגיה של חווית לקוח. ארגונים אימצו טכנולוגיות חדשות כמו מסכי מגע גדולים אליהם מחברים מצלמה לשיחות וידאו ושיתוף תוכן, עם השינוי בשיטות העבודה שהביאה איתה הקורונה. יחד עם חברות האינטגרציה המובילות בישראל כמו ד.מ הנדסה, ניו-ויז'ן, ברקאי ו AVB, המתמחות בצרכי לקוחות ה corporates, השלמנו פרויקטים רבים בתקופה האחרונה". גם בתחום הרפואה מביאה קבוצת ח.י את מוצרי LG לחזית ע"פ דרישות משרד הבריאות גם בימי סגר.
"ישראל מדינה קטנה אבל מפותחת טכנולוגית", אומר ברוך, ולדבריו היא אפילו מנוע של חדשנות אותה מאמצות מדינות רבות אשר נותנות אמון גבוה ביכולות המקומיות: " פרויקטים שעשינו בישראל מאומצים בעולם, החוויה הדיגיטלית במקדונלדס החלה בישראל ותודות להצלחה הרבה של הפרויקט בישראל, חתמו LG ומקדונלדס על הסכם עולמי." לדברי ברוך, פעילויות מקומיות נוספות עם ענקיות כמו אמדוקס וגוגל הבשילו לשיתופי פעולה גלובליים אחרי פיילוטים מוצלחים בישראל.
אתם כמובן מוזמנים להתארח בחדר התצוגה של ח.י בכפר סבא ולמצוא את הפתרון המתאים לכם.