היא יצרנית הפאנלים מהגדולות בעולם, מתגאה בבקרת האיכות הגבוהה שהיא מבצעת ובאמינות המוצרים שלה, בשירות ובעיקר בשקט אותו היא מעניקה ללקוחותיה (ושותפיה). היא היחידה בעולם שיודעת לייצר פאנל OLED לשימושים מסחריים, כאלה שיכולים להגשים את הפנטזיות והשיגעונות של כל אדריכל, מייצרת את מוצרי ה LED שלה בעצמה במנעד רחב של 'פיטצ'ים' (Pitch), ובוחרת חברות הפצה מובילות בכל מדינה בה היא פועלת ועבור כל סגמנט. אחרי הכל היא מספקת גם מקררים, מכונות כביסה, מזגנים, טלפונים סלולאריים ומה לא…

בתחילת שנות ה 2000 התחילה קבוצת ח.י לשווק עם מחשבים ניידים ומוניטורים של LG . בהמשך התווספו פתרונות AV, טלוויזיות ותחום ה ID- information display שבזכותו אנחנו כאן. שלומי ברוך, סמנכ"ל מותג LG בקבוצת ח.י. ומנהל חטיבת ה Information displays, מספר מה שהשותפות הללו עושות יחד. נראה אם תעמדו בקצב. 

נראה ש LG דוחפת את תחום ה Information Displays בכל הכוח בניסיון להיות הבחירה הטבעית עבור כל אתגר. ברוך: "קבוצת ח.י מובילה אסטרטגיה של חווית לקוח. ארגונים אימצו טכנולוגיות חדשות כמו מסכי מגע גדולים אליהם מחברים מצלמה לשיחות וידאו ושיתוף תוכן, עם השינוי בשיטות העבודה שהביאה איתה הקורונה. יחד עם חברות האינטגרציה המובילות בישראל כמו ד.מ הנדסה, ניו-ויז'ן, ברקאי ו AVB, המתמחות בצרכי לקוחות ה corporates, השלמנו פרויקטים רבים בתקופה האחרונה". גם בתחום הרפואה מביאה קבוצת ח.י את מוצרי LG לחזית ע"פ דרישות משרד הבריאות גם בימי סגר. 

"ישראל מדינה קטנה אבל מפותחת טכנולוגית", אומר ברוך, ולדבריו היא אפילו מנוע של חדשנות אותה מאמצות מדינות רבות אשר נותנות אמון גבוה ביכולות המקומיות: " פרויקטים שעשינו בישראל מאומצים בעולם, החוויה הדיגיטלית במקדונלדס החלה בישראל ותודות להצלחה הרבה של הפרויקט בישראל, חתמו LG ומקדונלדס על הסכם עולמי." לדברי ברוך, פעילויות מקומיות נוספות עם ענקיות כמו אמדוקס וגוגל הבשילו לשיתופי פעולה גלובליים אחרי פיילוטים מוצלחים בישראל. 

אתם כמובן מוזמנים להתארח בחדר התצוגה של ח.י בכפר סבא ולמצוא את הפתרון המתאים לכם. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG