נסו להיזכר רגע במועצת העיר שלכם. זוכרים? ראש עיר, סגן ראש עיר, מערכות מוניציפליות שבשגרה התנהלו באופן שוטף וידעו להצביע על החלטות חשובות בישיבות מועצה מידי יום וכעת מתנהלות באופן מעט מקרטע. איך אפשר לנהל שגרה מוניציפלית שוטפת בתקופה של סגרים וריחוק חברתי? לא תמיד שיחות וידאו פשוטות מספקות את המענה הרלוונטי או האפקטיבי ביותר וחשוב מכך: איך מקבלים הכרעות משמעותיות באופן דמוקרטי בתקופה בה לא ניתן לכנס את כולם כדי להצביע? רשויות מקומיות מסביב לעולם כבר משתמשות בכלי המתקדם של חברת Televic Confrence לניהול ישיבות וירטואליות. 

photo credit: unsplash.com

Confro מבית Televic הוא לא עוד כלי לשיחות וידאו, הוא הרבה מעבר. כשמבצעים בדיקה מעמיקה ובוחנים את יכולות התוכנה, מבינים כי נעשתה חשיבה על כל צורך שעלול להתעורר.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה לאחרונה, ציין רונן דיזין, מנהל המוצר ב-Televic כי אפיון הצרכים שנעשה כאן היה כזה שעירב את בעלי המניות בחברה, מומחי טכנולוגיה, דירקטורים ומשתמשים המנהלים פגישות באופן קבוע, כדי לתת מענה מדויק ככל הניתן לגבי הצרכים שעלולים להתעורר. 

שני דגשים משמעותיים עליהם שווה להתעכב, הן העובדה שהשימוש ב-Confro אינו מחייב התקנה או אוריינות טכנולוגית כלשהי. היות ומדובר בתוכנה מבוססת WEB. נפעלת הכלי מתבצעת תוך מספר הקלקות וללא מאמץ. קלות השימוש באה לשרת את קהל המשתמשים הראשוני בכלי; חברי מועצות אזוריות ברחבי העולם שחלקם אינו שולט בטכנולוגיה מתקדמת וזקוק לכלי פשוט ויעיל ככל האפשר.

 

הדגש השני הושם על צורך נוסף של אותו קהל לקיים הצבעות בנושאים חיוניים. התוכנה מאפשרת למנהל הישיבה להרים ממשק הצבעה בו כל אחד מהמשתתפים יכול לתת את קולו ולהצביע בין אם באנונימיות ובין אם באופן גלוי. 

Photo credit: televic-conference.com/en/confero-360

המערכת, מאפשרת לדמות את חדר הישיבות אליו רגילים המשתתפים ממקום עבודתם, כאשר תשומת הלב נעה בקלות בין הדוברים השונים בזכות הממשק החכם.

בנוסף, גרסת ה-360 לתוכנה, מאפשרת להוסיף אליה עוד פיצ'רים רבים ומגוונים ביניהם: ניהול הפגישה, יכולות להוציא סיכום פגישה  / פרוטוקול אוטומטי הכולל נתוני הצבעה והקלטה של הישיבה עצמה. זה לא עוצר כאן. המערכת מאפשרת בנוסף לייצא רשימת דוברים מסודרת, ניהול סדר הדוברים בישיבה באמצעות ממשק גרירה פשוט ועוד. 

photo credit: Pexels.com

כיום, כשיותר ויותר חברות וארגונים עוברים למודל עבודה מרוחקת או היברידית, יש צורך בכלי משמעותי לניהול אותן ישיבות וירטואלית וקבלת החלטות מסודרת. עושה רושם כי באמצעות Confro יש ל-Televic הזדמנות להפוך לשחקן מרכזי בכל משרד או ארגון ממשלתי או מוניציפאלי שרוצה להיות מסוגל להעביר החלטות אד-הוק בלי עיכובים מיותרים ובקלות יחסית. כעת ניתן רק לקוות שנראה יישומים של הפתרון המשווק על ידי חברת ברקאי ולא פחות חשוב – שנחזור למתכונת עבודה רגילה ונראה את נבחרי הציבור מגיעים למשרד ומבצעים את עבודתם נאמנה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG