צעד משמעותי לחברת השבבים הישראלית ולנס עם הודעתה הרשמית על כניסתה לשוק הרכב העולמי; הבעת תמיכה חסרת תקדים בטכנולוגיית HDBaseT אותה פיתחה החברה מצד ג'נרל מוטורס (GM) ו-דיימלר (Daimler AG), מיצרניות הרכב הגדולות בעולם.

חברת השבבים הישראלית ולנס (Valens) מרחיבה את פעילותה העסקית, ונכנסת לשוק הרכב העולמי, החברה הודיעה על כך היום, יום ד', בתערוכת האלקטרוניקה CES 2016 הנערכת בימים אלה בלאס וגאס, במסגרת ארגון HDBaseT הבינלאומי, אותו הקימה בשנת 2010 בשיתוף עם יצרניות אלקטרוניקה מהמובילות בעולם ואשר מקדם את הטכנולוגיה שפיתחה. בעקבות הכניסה לפעילות החדשה, צפויה ולנס להגדיל את פעילות הפיתוח שלה כבר בשנת 2016 ולגייס לשורותיה עשרות עובדים נוספים למרכז הפיתוח שלה בארץ. לאחרונה השלימה החברה סבב גיוס ממשקיעים קיימים בהיקף של 20 מיליון דולרים. ההון שגויס מיועד לתמוך בכניסתה לשוק הרכב.

הבעת אמון חסרת תקדים מצד שתי יצרניות הרכב מהגדולות בעולם

ענקית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס (GM) הודיעה על הצטרפותה לארגון HDBaseT הבינלאומי כשותפה יוזמת (Promoter), מעמד אשר מקנה לה מושב קבוע בחבר המנהלים של הארגון וכן השפעה ומעורבות פעילה בפיתוח וקידום תקן ה-HDBaseT. תאגיד הרכב הגרמני הענק דיימלר (Daimler AG) וחברת טכנולוגיות הרכב המובילה דלפי (Delphi) הודיעו על הצטרפותן לארגון HDBaseT במעמד של שותפות תורמות (Contributor).

עם הכניסה לשוק הרכב, הטכנולוגיה של ולנס, השבב והתוכנה, ישולבו במערכות הבידור מבוססות המידע (Infotainment) ובמערכות הבטיחות, ההתרעה והנהיגה העצמאית (ADAS) בכלי הרכב. בכך, תאפשר ולנס לייעל משמעותית את תפעול ועלות הדור הבא של מערכות אלו, אשר יאופיינו בתקשורת מהירה ואיכותית שטרם נראתה בשוק זה.

מדובר ברוחב פס חסר תקדים עם קצב העברה של עד 6bps על גבי כבל UTP  בודד באורך של כ-15 מטר. בנוסף, תספק הטכנולוגיה של ולנס הפצה מהירה ללא דחיסה של תכני אודיו-וידאו, Ethernet, אותות בקרה, USB וחשמל, על גבי תשתית כבילה פשוטה, חסכונית ואמינה.

Valens הטכנולוגיה של ולנס לשוק הרכב

תמיכה בדור הבא של הישומים הבידוריים והבטיחותיים ברכב

ולנס היא המפתחת והמובילה העולמית של טכנולוגיית HDBaseT אשר הפכה לסטנדרט עולמי לקישוריות ואשר מאפשר הפצת תכני מולטימדיה באיכות אולטרה HD למרחקים ארוכים (עד מאה מטר) וללא צורך בדחיסה. הדור השלישי של הטכנולוגיה, אשר נמצאת כיום בשימוש רחב בשוק האודיו-וידאו (Pro-AV) העולמי, יעבור התאמה לצורכי שוק הרכב ויהיה בבחינת "Game Changer" אשר ייעל ויפשט את אתגרי הדור הבא של הישומים הבידוריים והבטיחותיים ברכב.

דרור ירושלמי מנכ"ל ולנס Valens
דרור ירושלמי

דרור ירושלמי, מנכ"ל ולנס, מסר כי הוא רואה בעולם הרכב שוק משמעותי ובעל פוטנטציאל רב: "כחברה ישראלית שהחלה דרכה כסטרטאפ, אנו גאים בהשפעה שלנו על השוק העולמי בתחום האודיו וידאו, עם טכנולוגיה שהפכה לתקן מחייב בתעשייה הגלובלית. הכניסה לעולם הרכב מהווה עבורנו שוק יעד בעל פוטנציאל משמעותי ואנו שמחים לבשר היום על היענותן של שחקניות מפתח בתעשייה העולמית לשתף עמנו פעולה בהובלת הדור הבא של מערכות ה-Infotainment וה-ADAS. ישראל מהווה ללא ספק מוקד ידע וחדשנות מוביל בטכנולוגיות לתחום הרכב ואנו שמחים להשתלב בשוק זה עם פתרון אשר אנו מעריכים כי יוטמע בתשתית כלי הרכב כבר בשנים הקרובות".

נטלי וינקובסקי, ארכיטקטית מובילה להנדסת מערכות חשמל וטכנולוגיית מערכות בחברת ג'נרל מוטורס (GM) מסרה כי החברה חותרת להכניס לשוק הרכב את הטכנולוגיות ואת התשתיות המתקדמות ביותר: "ג'נרל מוטורס מחויבת להביא לשוק הרכב את הטכנולוגיות והתשתיות הטובות ביותר שיאפשרו חווית נהיגה בטוחה ונעימה יותר. עם כניסתו של ארגון HDBaseT לקטגוריה זו, אנו מצפים להשתלב ולתרום לקידום החזון".

ד"ר יאן באואר, דיימלר AG הביע אמון חסר תקדים בטכנולוגייה של ולנס: "לקוחות דיימלר מצפים לסטנדרטים הגבוהים ביותר בעת שהם נוהגים במכוניות שלנו. החזון שלנו הוא לספק להם את התשתיות הטובות ביותר ו-HDBaseT היא הטכנולוגיה שיכולה לסייע בקידום חזון זה".

מרקוס קרקהוף, מנהל הנדסה עולמי, דלפי (Delphi) הצהיר שהחברה רואה עצמה כשותף טבעי לארגון HDBaseT : "כספק טכנולוגי עולמי מוביל לתחום הרכב, הפתרונות שאנו מספקים ליצרניות הרכב מסייעים בבניית כלי רכב בטוחים וידידותיים יותר לסביבה וכן מחוברים ליישומים מבוססי מידע מתקדמים. אנו רואים עצמנו שותף טבעי לארגון HDBaseT ומצפים להמשיך להתפתח יחד עמו בתחום האוטומוטיב".

חברת ולנס Valensולנס הינה חברת שבבים ישראלית שהוקמה כסטארטאפ בשנת 2006. החברה היא המפתחת והמובילה העולמית של טכנולוגיית HDBaseT המאפשרת התקנה פשוטה, יעילה וחסכונית יותר של מערכות AV מקצועיות להפצת תוכן מולטימדיה Ultra-HD ללא דחיסה ולמרחקים ארוכים. הטכנולוגיה שפיתחה החברה הפך לתקן עולמי המוגן בפטנט, אשר מקודם באמצעות ארגון HDBaseT הבינלאומי. הארגון הוקם על ידי ולנס בשנת 2010, בשיתוף עם LG, סמסונג ו- Sony Pictures Entertainment במטרה לקדם את התקן להפצת תכני מולטימדיה בעסקים, מקומות ציבוריים ובבתים, ולחבר בין שחקני מפתח מובילים בשוק מוצרי הקצה. ולנס מעסיקה כיום כ-180 איש, רובם במטה ההנהלה והפיתוח של החברה בהוד השרון, והשאר בסניפיה בארה"ב, יפן, הונג-קונג, דרום קוריאה וטאיוואן. בארגון HDBaseT חברות כ- 150 חברות בינלאומיות, בהן יצרניות האלקטרוניקה המוכרות בעולם, כגון: פנסוניק, פיליפס, NEC, פיוניר, היטאצ'י ועוד.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG