נציגות עסקית חדשה יוצאת לדרך בין שתי חברות מובילות בתחומן. פגשנו אותם לראיון מיוחד עבור קוראי איוימאסטר 

נציגי לייטוואר וש.א מערכות בתמונה משותפת במשרדי ש.א. (צילום- מערכת AVMaster)

חברת לייטוואר (Lightware) הנה יצרנית צעירה עם מספר הישגים בתחום ה-Pro AV כדוגמת מרחיק Display Port  על גבי תשתית אופטית, המכוונת לשוק השכרות ציוד לאירועים ופתרונות Pro AV מתקדמים. נפגשנו עם Szabolcs Turi ו-Jozef Szvetnyik מחברת לייטוואר ודני זיזוב, מנכ"ל ש.א מערכות במשרדי ש.א לראיון מיוחד.

זיזוב: "החיבור בין ש.א מערכות לייטוואר הינו חיבור טבעי ביותר. ש.א מערכות עוסקת כבר שנים בפרויקטים מורכבים בהם נדרש ציוד מתקדם ואמין, ידע הנדסי וניסיון בתחום, וחברת לייטוואר מספקת את הפתרונות הללו. אני צופה עבודה משותפת רבה מאחר וגם בסגנון העבודה קיימים קווי דמיון- הרעב ללמוד ולהתפתח. שתי החברות גם משתפות מהניסיון האחת של השניה מה שמייצר תוצאה גבוהה יותר לחיבור 1+1. תחום נוסף אותו אנחנו חולקים הוא שוק ההשכרות, שוק שנמצא במגמת גדילה. לייטוואר יודעת לספק את המענה לשוק ההשכרות עם ציוד אמין, חזק לאורך זמן, כזה שניתן להרכיב, לחבר, להפעיל, לפרק בחזרה לקופסה וחוזר חלילה. אנחנו ישנים טוב בידיעה שהציוד יעבוד בכל פעם. אנחנו גאים לקבל את הנציגות של לייטוואר בישראל".

סאבולק טורי, מנהל מכירות בחברת לייטוואר: "אנחנו רואים מספר תחומי עניין בשוק ה-Pro AV, הראשון הוא שוק ההשכרות ואנחנו יודעים לספק שם פתרונות חזקים ואמינים לאורך זמן. שוק נוסף הוא חדרי הישיבות, ה-Huddle ועוד, שם נדרשים פתרונות טובים ונוחים לעבודה. השלישי הוא שוק השילוט הדיגיטלי, אפליקציות לקירות ווידאו הכוללים שליטה וניהול תוכן. אנחנו שמחים לעבוד עם ש.א מערכות בתחומים אלו וכבר התחלנו בעבודה משותפת על מספר פרויקטים בהם נדרשים פתרונות לתחומים אלו". 

ג'וזף סווטניק, מהנדס תמיכה בלייטוואר: "יש לנו מספר פתרונות מובנים בתוך המוצרים המקלים מאוד על האינטגרטורים והמתקינים, למשל בודק עוצמת ואמינות האות. משמעות הדבר היא חיסכון בזמן ובכלים חיצוניים. מתקין אשר מגיע לאתר יכול לבדוק את הכבל המחובר מתוך היחידה שלנו, בין אם זו מטריצה או יחידה אחרת, ולהבין האם האות חזק מספיק וכמובן לאתר בעיות. זה אומר שהליך ההתקנה מהיר ופשוט יותר וזה נכון לכניסות וליציאות של הממתגים והמטריצות".

זיזוב מוסיף: "ראינו את לייטוואר מובילה בשווקים אליהם אנחנו מכוונים וההוכחה היא שאותם פרויקטים עובדים בצורה מעולה, התכנון המשותף הופך פשוט וגם השיח מול הלקוח הסופי והאינטגרטור נעשה בצורה טובה ובאופן המאפשר לנו לקדם את ביצוע הפרויקטים כך שיהיו יעילים, מהירים ומדויקים. שיתוף הפעולה בין לייטוואר וש.א מערכות מוכן לעמוד לדרישות השוק, לאתגרים השונים, לחשיבה מחוץ לקופסה ולהשגת יעדי כל פרויקט. זהו שילוב של שתי חברות עם ותק וחדשנות מצטברים שמוכיחים את עצמם בכל פרויקט מחדש.

סאבולק מסכם: "לייטוואר חברה לש.א מערכות במטרה לכבוש נתח שוק גדול יותר בישראל. האסטרטגיה המשותפת בנויה על מקצוענות, איתור הפתרונות המתאימים ובעלי ה ROI הגבוה ביותר על מנת להקל על האינטגרטורים, המתקינים וכמובן הלקוחות הסופיים, תוך חשיבה בלתי פוסקת על פיתוח פתרונות חדשים ואמינים שיחזיקו לאורך זמן ויספקו מענה אמפירי לכל פרויקט". 

אנחנו כמובן מאחלים הצלחה ! 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG