יום שלישי , ספטמבר 17 2019
דף הבית | כללי | להפוך שילוט דיגיטלי וקיוסקים של מידע למקור הכנסה לפי אינטל

להפוך שילוט דיגיטלי וקיוסקים של מידע למקור הכנסה לפי אינטל

שילוט דיגיטלי מודרני עם אינטל (תמונה: Intel)

 

החנויות הפיזיות נאלצות להתמודד עם הצורך להבין את הלקוחות, לחזק את המותגים שהן משווקות, לשפר את היעילות, וכן להגדיל ריווחיות כל העת, כשבמקביל הן מחפשות את הדרך להוריד את ההוצאות. אחד הכלים שעוזרים להתמודד עם כל המטרות הללו יחדיו הוא השילוט הדיגיטלי.

לטענתו של חוזה אוואלוס, ראש קבוצת עסקי הקמעונאות והשילוט הדיגיטלי העולמית באינטל (Intel) במאמר שהועלה לאתר של העיתון הכלכלי פורבס (Forbes), השלטים החכמים והקיוסקים האינטראקטיביים מציעים לחברות את היכולת ללכוד נתוני לקוחות בזמן אמת, ובהתאם לנתוני ההעדפות האישיות שלהם, להציע המלצות מותאמות בצורה מיטבית.

"האימוץ של טכנולוגיה חדשנית צפוי להקטין את העלויות ובאותו הזמן להגדיל את המכירות בנקודות המכירה ואת שביעות הרצון של הלקוחות. במקרה של תעשיית המזון המהיר, לדוגמא, הקיוסקים האינטראקטיביים מגדילים את סכום המכירה הממוצעת בכל עסקה. האפשרות לאסוף מידע בזמן אמת מקל על כל דבר החל משיווק מוכוון ועד לקבלת החלטות מודעות יותר כדי לספק חוויות לקוח טובות יותר ורווחיות גבוהה יותר", טוען אוואלוס.

הוא הוסיף כי שילוט דיגיטלי משמש כיום מפרסמים כדי להעביר הודעות בהתאמה אישית כדי לכוון מגזרים דמוגרפיים שונים – לדוגמה נקודת שילוט שמציגה מוצר או פתרון תוך שהיא מזהה האם מדובר בגבר בן 55 או אישה בת 25, וזה רק קצהו של הזיהוי המתבקש אשר עושה שימוש בטכנולוגיית זיהוי פנים ובבינה מלאכותית. עולם השילוט הדיגיטלי חייב להיות גמיש באופן מרבי על מנת לנתח באופן קבוע את רצפת המכירות אשר מפוזרת בין מפתן החנות, חלון התצוגה ואף שלבי הביקור בתוך החנות עצמה, כאשר המטרה היא להגדיל את אחוז ההמרה. עם זאת, המידע הנאסף בידי מערכות השילוט הדיגיטלי אנונימי לחלוטין והוא מאפשר ניתוח פעילות ברמת הקבוצה הדמוגרפית ולא מול הפרט.

"האפשרות לחבר את הנקודות בין פרסום לתוצאה חיוני מאוד לחברות המשקיעות בקיוסקים ובשילוט דיגיטלי. מכיוון שמפרסמים מצליחים להבין טוב יותר כיצד השלטים הדיגיטליים מספקים החזר להוצאה, הדבר יאפשר להם להשתמש בטכנולוגיה הזו טוב יותר במטרה להתאים ללקוחות חוויות קנייה אישיות יותר וכתוצאה מכך לשפר את השורה התחתונה", הוסיף אוואלוס

לסיום הציג אוואלוס את ה Smart Display Moudle של אינטל. לדבריו נגן מדיה זה מציע פתרון בר התאמה שממוטב לשימוש בשילוט דיגיטלי, קיוסקים ומערכות של נקודות מכירה, ומציע מגוון רחב של מעבדים עבור עוצמות מחשוב שונות, ויכול לטפל בכל עומסי העבודה הנדרשים כדי לתפעל את ההתקנים הללו.