מה הפתרון שמסייע למנויי Netflix להימנע מהפרעות במהלך הצפייה?

התרגיל השיווקי המדליק של Netflix 

האם אתם מכירים את הסיטואציה הזו,כאשר לאחר שאתם מתיישבים בערב מול מסך הטלוויזיה, אולי עם פופקורן או קפה… מתרווחים בכורסה, הטלפון על מצב שקט ואז פתאום… דפיקה בדלת ובדיוק בקטע המותח ביותר בסרט! "מי זה כבר יכול להיות?!"

אז מסתבר שהסיטואציה הזו עולה על גדותיה בזמן ליל כל הקדושים (Halloween) בארה"ב ומפריעה למנויים רבים עד כדי כך שנטפליקס יצרה "פתרון" מיוחד אשר אמור למנוע מאותם הילדים העסוקים במרדף חסר מנוחה אחרי ערימות ממתקים (תעלול או ממתק?) להטריד את שלוותם של לקוחותיה.

 

בפני אותם התושבים עמדה עד כה ברירה אחת והיא לא לפתוח את הדלת. בשלב זה ככל הנראה הילדים יבחרו באפשרות של "תעלול" ואותו סרבן ממתקים עלול למצוא את דלתו למחרת, "מקושטת" באופן שלא היה מעוניין בו.

 Netflix החליטה לעזור לקהל המנויים שלה (וכמובן לעצמה באחד ממסעות הפרסום המיוחדים שנראו) על ידי חלוקת ערכת Treat or Trick מקורית. הערכה אשר אמורה להיתלות על דלת הכניסה ולהחליף את פעמון הדלת בתקופת "כל הקדושים" ניתן להתאמה אישית של המנויים. הערכה כוללת: לחצן, חיישן קירבה, רמקול מוסתר ומסך LCD קטן, כל אלה בצירוף סוללה חזקה יתריעו בפני הלוחצים על הפעמון החלופי באמצעות במשפט הבא: אני מתפנק בצפייה ב – Netflix, קחו את הממתק שלכם ! (Treating myself to Netflix, Take your candy).  

ראו בסרטון הרשמי: 


שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
מערכת AvMaster

מערכת AvMaster

הצטרפו אלינו ותקבלו מאמרים כתבות וראיונות איכותיים, שיעזרו לכם להשאר בחזית טכנולוגיית הAV. מבט מעמיק לפתרונות, למוצרים ולשחקניות בתחומים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכלי העבודה ההכרחיים בכל עסק/ארגון.

כל המאמרים
אולי יעניין אותך גם
AVCOM

על זה נאמר Crystal Clear

אנחנו פוגשים את ניקוס אלקסידיס (Nikos Alexiadis) בביתן סוני בתערוכת ISE 2022 כשמאחוריו מחזה שובה עין: תצוגות תכלית של החברה על גבי מסכי LED בגדלים

לכתבה »
מינויים

ClearOne ממנה מנכ"ל חדש

השינויים בתעשיית ה-Pro AV לא מפסיקים להגיע, בעדכון האחרון מ- ClearOne פורסם כי חבר המנהלים של החברה החליט לערוך שינוי משמעותי ולהחליף את מנכלי"ת החברה וראש

לכתבה »

עוד כתבות

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל