התרגיל השיווקי המדליק של Netflix 

האם אתם מכירים את הסיטואציה הזו,כאשר לאחר שאתם מתיישבים בערב מול מסך הטלוויזיה, אולי עם פופקורן או קפה… מתרווחים בכורסה, הטלפון על מצב שקט ואז פתאום… דפיקה בדלת ובדיוק בקטע המותח ביותר בסרט! "מי זה כבר יכול להיות?!"

אז מסתבר שהסיטואציה הזו עולה על גדותיה בזמן ליל כל הקדושים (Halloween) בארה"ב ומפריעה למנויים רבים עד כדי כך שנטפליקס יצרה "פתרון" מיוחד אשר אמור למנוע מאותם הילדים העסוקים במרדף חסר מנוחה אחרי ערימות ממתקים (תעלול או ממתק?) להטריד את שלוותם של לקוחותיה.

 

בפני אותם התושבים עמדה עד כה ברירה אחת והיא לא לפתוח את הדלת. בשלב זה ככל הנראה הילדים יבחרו באפשרות של "תעלול" ואותו סרבן ממתקים עלול למצוא את דלתו למחרת, "מקושטת" באופן שלא היה מעוניין בו.

 Netflix החליטה לעזור לקהל המנויים שלה (וכמובן לעצמה באחד ממסעות הפרסום המיוחדים שנראו) על ידי חלוקת ערכת Treat or Trick מקורית. הערכה אשר אמורה להיתלות על דלת הכניסה ולהחליף את פעמון הדלת בתקופת "כל הקדושים" ניתן להתאמה אישית של המנויים. הערכה כוללת: לחצן, חיישן קירבה, רמקול מוסתר ומסך LCD קטן, כל אלה בצירוף סוללה חזקה יתריעו בפני הלוחצים על הפעמון החלופי באמצעות במשפט הבא: אני מתפנק בצפייה ב – Netflix, קחו את הממתק שלכם ! (Treating myself to Netflix, Take your candy).  

ראו בסרטון הרשמי: 


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG