יום רביעי , מרץ 20 2019
דף הבית | AVerticals | פתרונות AV לשוק האירוח והקמעונאות יעמדו במרכז תערוכת InfoComm 2019

פתרונות AV לשוק האירוח והקמעונאות יעמדו במרכז תערוכת InfoComm 2019

 

InfoComm, מכנסי ה-proAV הגדולים בעולם והגדול ביותר בצפון אמריקה, ייערך השנה בין התאריכים 8-14 ביוני באורלנדו, פלורידה. השנה, כך לפי מארגנת הכנס AVIXA, תתמקד התערוכה בפתרונות מקצועיים לתחום האירוח ותחום הקמעונאות שנחשבים לתחומים הצומחים ביותר בהשקעות ב-proAV בעת האחרונה. אורחי הכנס יוכלו להשתתף בכ-30 כיתות לימוד מתקדמות שיתמקדו בדרכים בהן חברות בתחום האירוח והקמעונאות, יחד עם ספקי פתרונות ה-AV שלהן, משתמשים בטכנולוגיות החדשות ביותר כדי להניע יעילות וחוויית משתמש אישית.

לפי AVIXA ההיקף הכולל של שוק ה-proAV, בהיבט של מוצרים ושירותים יחדיו עבור תחום הקמעונאות, צפוי להגיע ל-20.3 מיליארד ב-2019, ולהמשיך לצמוח בשנים הקרובות, עד 2023, בשיעור ממוצע של 5.5% לשנה. שוק האירוח, בדומה לכך, מציע גם הוא צמיחה מהירה. ב-2019 חוזה החברה שהוא יקיף עסקאות בסכומים שיצטברו לכ-7.5 מיליארד דולרים, ומשם ועד 2023 הצפי הוא לצמיחה ממוצעת בשיעור של 6% לשנה.

בין הדברים שיבואו לידי ביטוי ב-InfoComm השנה ניתן יהיה לבדוק כיצד התעשייה מיישמת אור, מוזיקה וטכנולוגיה להעשרת החיבור בין אורחים במלונות וכדומה לסביבת הפעילות שלהם, וכיצד למצוא, לדוגמה, את האיזון הנכון בין טכנולוגיה וחוויית אירוח אישית. בתחום הקמעונאות ייבחן הקישור לטכנולוגיות מציאות מדומה ומציאות רבודה במטרה לקשר בין סביבות מכירה פיזיות ומקוונות.

"אנו משתפים פעולה עם ארגונים הממוקדים בחוויות בתחום האירוח והקמעונאות כדי לסייע לבניית תוכנית העשרה עשירה. במהלך הכנס יוכלו המבקרים לקבל נקודות מבט על העבודה בתחומים מלאי החיים הללו, בכל ההיבטים שנעים מספקי ציוד ה-proAV, דרך האינטגרטורים, ועד למתכננים ולמשתמשי הקצה. הם יזכו לראות ולבחון את הטכנולוגיות הללו בפירוט, ביישומים מציאותיים שמובילים להשפעה חיובית על חוויית המשתמש", אמר בראד גריימס, מנהל תקשורת בכיר ב-AVIXA.