ספיינטיקס (SpinetiX) השיקה בפועל את פתרון העריכה וניהול השילוט הדיגיטלי בענן החדש שלה ARYA אותו הציגה לראשונה, בשלביו הראשונים, בכנס InfoComm 2018. לפי החברה מדובר בפתרון שמיועד בראש ובראשונה לשימוש עבור עסקים קטנים ובינוניים שרוצים להצטרף לעדין השילוט הדיגיטלי, וזאת כדי ליצור קשר אינטראקטיבי וטוב יותר עם הלקוחות שלהם.

לפי החברה זהו פתרון זמין לקישוריות ויזואלית המשלב טכנולוגיות ענן וחומרה שניתן להגדיר במהירות ובקלות. הוא משתמש, כך מספרים בספיינטיקס, בכלים קיימים כמו המחשבים הניידים האישיים ואף הטלפונים החכמים של אנשי העסק כדי לשגר תכנים ויזואליים ואחרים, באופן מאובטח, אל כל מסך שילוט דיגיטלי בכל גודל ובכל כיוון.

"ARYA מגבש יותר מעשור של מומחיות באספקת הדרישות התובעניות ביותר ממגזרי העסקים, הביטחון והציבור. פתחנו פתרון מודרני מבוסס ענן שנתפר במיוחד עבור יזמים, והוא משלב יישום קל, אינטואיטיבי ומהנה לשימוש עם אבטחה מרבית ואמינות. השילוב המסוים הזה עושה אותנו לייחודיים בשוק", אמר פרנססקו זיליאני, מנכ"ל ספיינטיקס.

לפי החברה המערכת החדשה יכולה לשמש צרכים כמו שילוט דיגיטלי באולמות תצוגה כדי לקדם מוצרים ושירותים; מסכי קבלת פנים כמו אלו הנמצאים בשימוש בלובי של מלונות, מסעדות או חדרי המתנה לרופאים; וכן שילוט עם מטרה בידורית כלשהי שמוצאים לעתים קרובות בקפטריות, לאונג'ים וכיוצא בכך. הפתרון עצמו מגיע עם שכבת שירות חינמית כדי לאפשר למשתמשים לקבל הדרכה ראשונית מפורטת, אם צריך, והוא כולל ערכה של 9 תבניות מוכנות לשימוש בשלטים השונים.

https://youtu.be/EACW49Pad5I

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG