משהו חדש התחיל עכשיו – רגע לפני חג השבועות, נפגשו חברי תעשיית ה-Pro AV הישראלית באיירפורט סיטי להשקת משרדיה החדשים של חברת קרמר; יועצים ואינטגרטורים מובילים ושותפים נוספים, הגיעו לחוות מקרוב את ההתחדשות של המותג הוותיק והמוכר בכל העולם אשר עבר טרנספורמציה תפישתית אסטרטגית הנשענת על יסודות איתנים שהונחו לפני כארבעה עשורים.
תמונות – מערכת AVM
האמת שדי פשוט להבין את השינוי הקרב אולם לא פשוט בכלל להבין את עומק המחשבה שהושקעה בו; מעבר מירושלים למרכז, משרדים במיקום, נראות ואופי שונים, תפישות ושיח אחרים, חדשנות ו'רעב' באוויר, מיתוג התומך בהבטחה ואינסוף אנרגיות. זה הרבה מעבר לסמלי, זו הצהרת כוונות אמיתית המורגשת מרגע שנכנסים למתחם המשרדים החדש של קרמר.
קטר של תעשיית הAV עשוי מהייטק
חוויית הביקור משאירה רושם חזק ביותר. הכל מוקפד ברמות הגבוהות ביותר החל מעמדת הקבלה, הלוגו שעוטף את העמודים בחלל האורחים המרכזי ומתמזג עם חללי העבודה המופרדים בזכוכיות. הכל שקוף ומדויק להפליא – בדומה לאסטרטגיה החדשה של החברה.
האורחים מגיעים ומתיישבים לשוחח בינם ועם אנשי קרמר, גלעד עירון, מנכ"ל החברה, מתמזג עם כולם ומרחף לצד החזון שהוגדר והתחושה היא של שקיפות וללא הירארכיה ושותפות מאומצת להוצאת האסטרטגיה לפועל.
עציון שמעוני, מנהל מכירות ישראל, פותח ומשתף את הקהילה איתה הוא בקשר הדומיננטי ביותר על הזוויות החדשות והמבט לעתיד. מיד אחריו עולה עירון ומעביר מצגת משובחת על הדרך אליה יצאה החברה לפני כ 12 חודשים תוך ציון 12 אבני הדרך העיקריות אותן עברה החברה במהלך אותה שנה, מקצתן: השלמת רכישה של wowvision האחראית על פיתוח ה VIA, אסטרטגיה שיווקית חדשה עם אופק תכנון של שלוש שנים קדימה, שותפויות עם סוני, לוגי, ג'ברה הכוללות הסמכות הדדיות, רכישה של UCW ועוד ועוד.
עירון מביא וייב אחר, רוח חדשה ואפילו חשובה לתעשיה שלנו ואומר כי קרמר תהפוך לחברה הטכנולוגית המובילה בישראל. הוא סוקר את האתגרים עבור השנים הקרובות בהן מתכננת החברה לשלש את המכירות בארץ ובעולם, ומציין את הרף הטכנולוגי הגבוה אליו מכוונת החברה בין היתר באמצעות רכישת חברות, ריכוז ואיחוד מחקר ופיתוח (תוך הגדלה משמעותית של המחקר), תמיכה שיווקית הדוקה ב Road-map נהיר ומפורט ואיתור שותפויות עם יצרניות מובילות בתחומים משלימים במטרה להגדיל את הנוכחות הגלובלית ולכבוש יעדים חדשים.
כל כך הרבה נעשה בשנה האחרונה אולם אחד הצעדים המשמעותיים והמורגשים היה מעבר המשרדים מירושלים לאירפורט סיטי, צעד שרמז ללקוחות ולשותפים לגבי השינוי שהחל לפני שנה וימשיך עד להשגת היעדים שנקבעו. זהו מהלך המתכתב עם התרבות החדשה ומסמל אבן דרך תרבותית לדבריו של עירון. מיקוד החברה יהיה בחוויה האודיו-ויזואלית וייצור פתרונות הממוקדים לורטיקלים שונים, זו המחויבות של קרמר לשוק המקומי והגלובלי כאשר ישראל היא החצר האחורית של קרמר, אותה חצר בה גדלה וצמחה למה שהיא היום, וממנה תמשיך להתפתח לעבר החזון המעודכן.
אורנית שדה-בנקין, סמנכלי"ת השיווק של קרמר, שיתפה את האורחים אודות תהליך המיתוג העמוק שנעשה בחברה וניכר כי הושקעו מאמצים משמעותיים לצד עבודה מקצועית כבר משלב המחקר מול לקוחות, שותפים וחברות בשוק, במטרה להבין את מיצוב החברה הקיים ולגבש תכנית פעולה להשלמת הפער בינו לבין המטרות שהציבה הנהלת החברה החדשה, עבורה חשיבות המהלך השיווקי גדולה לא פחות מהמהלכים הטכנולוגיים והארגוניים היות והיא מכילה את ערכי התרבות החדשה שקרמר רוצה להחיל פנימה והחוצה.
שדה-בנקין מזמינה את האורחים לסיור מודרך במשרדים שהציג את תפישת הארגון כפי שהיא באה לידי ביטוי בעיצוב ואופי העבודה לצד רמיזה על השינוי באזורי המו"פ.
אנחנו מרימים כוסית לכבוד החג ומבינים שמשהו חדש לחלוטין התחיל עכשיו- קרמר הנפלאה שהוקמה לפני ארבעים שנה על ידי דוקטור קרמר, יוצאת למסע חדש ומרתק.