יום שלישי , ספטמבר 28 2021

שירות לקוחות 2.0 – הזמנות וקבלות ישירות מטאבלט המחובר למדפסת

מהיום: ההזמנות והקבלות בקיוסקים, ברים, בתי קפה, פוד טראקס, דוכני רחוב ומספרות, ייצאו הישר מטאבלט שמחובר למדפסת קומפקטית המאפשרת תצוגה צבעונית וברורה לקונים ואף הרצת סרטוני וידאו לעידוד רכישה של מוצרים נוספים או משלימים ואופציות אינטראקטיביות כדוגמת בקשה להפקת קבלה דיגיטלית למייל

שירות לקוחות 2.0 – הזמנות וקבלות ישירות מטאבלט המחובר למדפסת, AVmaster
תמונה - אפסון

עם הפופולריות הגוברת והולכת של פופ-אפים גסטרונומיים ופוד-טראקס ומגוון שירותים באוויר הפתוח, נולד גם הצורך בכלי עבודה יעיל ונייד שיספק מהירות ביצוע למוכרים וקלות שימוש לקונים. חברת Epson היצרנית העולמית המובילה בתחום עמדות מכירה, השיקה בישראל את הדור הבא של המדפסות לנקודות מכירה המותאמת במיוחד לשימוש בברים, בתי קפה, דוכני רחוב, מספרות, בוטיקים וקיוסקים. החידוש הגדול: כל תהליך הרכישה, ההזמנה ומתן הקבלה מנותב לטאבלט צבעוני. 

העמדה שכוללת גם מדפסת קבלות זכתה לעיצוב עכשווי, מינימליסטי (שזכה בפרס העיצוב הנחשב IF) והמידות הזעירות מאפשרות לפנות שטח יקר ערך על דלפקי המכירה. דגם TM-m30II-S אף מתאים לשמש כפתרון עמדה לשירות עצמי, או הזמנה עצמית. הוא אף מסייע לנותני השירות אופציה להצגה של סרטוני וידאו ותמונות, לעידוד רכישה של מוצרים נוספים או משלימים. כן הוא מאפשר אופציות אינטראקטיביות כדוגמת בקשה לקבלת קבלה דיגיטלית למייל. 

לטובת התקנת העמדה, אין צורך בתמיכה טכנית או אנשי IT שכן המוצר (האלחוטי) תוכנן לשימוש אינטואיטיבי של ״ישר מהקופסה״. ניתן לחבר אליו סורקים ומשקלים. לצורך ההפעלה Epson שיתפה פעולה עם מפתחי תוכנה, והתוצאה הסופית מצד אחד קלה ופשוטה, ולמשתמשים, מספק המוצר חוויה נינוחה וידידותית במיוחד. 

שירות לקוחות 2.0 – הזמנות וקבלות ישירות מטאבלט המחובר למדפסת, AVmaster
תמונה - אפסון
שירות לקוחות 2.0 – הזמנות וקבלות ישירות מטאבלט המחובר למדפסת, AVmaster
תמונה - אפסון

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל