לפי דיווח של AVIXA הארגון מעריך שהצמיחה בשוק ה-pro AV התאגידי תמשיך להיות גורם ההכנסה הגדול ביותר בשוק, עם צפי להתחזקות ולהמשך הצמיחה. עם זאת, מדובר במגזר שוק שבכללו אמור לחוות האטה בקצב הצמיחה בשנים הקרובות. לפי AVIXA מדובר בצמיחה בשיעור של 1.5% לשנה בין 2017 ועד 2022, והוא נמוך מהמוצע הצפוי בכלל שוק ה-pro AV.

הסיבה להמשך הצמיחה בשוק התאגידי, לפי הדיווח, היא שהחברות מעריכות שחיזוק מערכות ה-AV יוביל לשיפור יעילות העבודה לכל אורך החברה מצד אחד בזכות הניידות הרבה המוצעת כיום, ומצד שני בזכות היכולת של המערכות הללו לחזק את שיתוף הפעולה בין קבוצות העבודה, גם ממרחק. עם זאת, ההערכה היא שלמרות הניידות המוטמעת כבר ברוב כוח העבודה, חברות ישקיעו בשנים הקרובות במערכות AV שיאפשרו להן ליצור סביבת עבודה משרדית מודרנית ומושכת יותר לעובדים – חדרי ישיבות ומרחבי התוועדות שונים, פינות פגישה ועוד – במטרה להציע להם אפשרויות עבודה מגוונות ונוחות יותר, בהתאם לצרכים.

הדו"ח, AVIXA’s 2018 Market Opportunity Analysis Report, מכסה את השוק, והוא חלק מסדרת דוחו"ת שוק וורטיקאליים שמספקים תחזית לגבי היקף הפעילות הצפוי של החברות בפועלות בתחום ה-AV בהתייחס למגזרים שונים. הצפי הוא שעד סוף השנה ישוחררו דו"חות דומים על שוק אתרי הספורט, תחום האירוח, החינוך וגם תחום התחבורה.

"אם בעבר הכרנו סדרה של חדרי ישיבות מובילים אבל מנותקים זה מזה, כיום מדובר בנקודות של התקשרות ושיתוף פעולה שקשורים יחדיו ברשת. בנייני משרדים שהיו פעם צפויים ומשעממים משהו, הפכו להצהרת זהות של החברה, למותג ולתרבות שלה. במקום בו העובדים התארחו במחילות של ארנבים המורכבות ממשרדים ליחידים, כיום מוצאים קונספט פתוח עם חדרים שמספקים פרטיות ומרחבי התוועדות המאפשרים שיתוף פעולה צוותי. ובמקביל, חלק מהחברות בוחרות להקטין את המשרדים המקומיים שלהן כדי לעודד ולתמוך בתקשורת ובעבודה מרחוק", אמר שון ווארגו, מנהל בכיר להערכות שוק ב-AVIXA שהסביר איך שתי המגמות, ההפוכות לכאורה, משתלבות בהיבט של הצורך בפתרונות pro AV.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG