צעד אחד קדימה – MicroTiles LED (תמונה: Christie)

 

עם תמיכה במרחב הצבעים P3, תאימות מלאה ל-HDR-10 ותוכנה קניינית שמאפשרת כיול צבעים מתמיד ברמת דיוק של 97% ומעלה, MicrotTiles LED של קריסטיי (Christie) מציגים במידה מסוימת את העתיד של השילוט הדיגיטלי כפי שרואה אותו החברה, וכפי שהיא הביאה אותו לידי ביטוי בדוכן שלה ב-ISE 2019.

קריסטיי הביאה לתערוכה את הדור החדש של MicroTiles שכאמור מבוסס על LED, וזאת כעשור לאחר שהשיקה את פתרון השילוט הגמיש לראשונה. הדור החדש מגיע עם מערכת הרכבה קניינית בשם QuickMount דקת גזרה ותואמת ADA, וזאת כדי לבנות תצורות שילוט בכל גודל וצורה, בתוך מבנים או בחוץ, כולל בזוויות של 90 מעלות וכן בעקומות קעורות או קמורות. כל אריח מתחבר לתצוגה הכוללת באמצעות כבל PoE Cat6 יחיד מה שלפי החברה מקטין במידה רבה את מספר נקודות הכשל האפשרויות בעת בניית תצוגה רחבת ממדים.

בנוסף טוענת החברה כי בניית קיר תצוגה המבוסס על MicroTiles LED בכל גודל נמשכת כמחצית מהזמן הדרש לבניית אותו קיר באמצעות פתרונות דומים, גם בזכות רמת הכיול הגבוהה במיוחד שמאפשרת התאמה מדויקת של כל לוח לכל לוח אחר, בכל כיוון, וגם בזכות כך החיישנים המוטמעים בכל אריח המבצעים ניתוחי מצב רציפים כדי למטב את הבהירות ואת הצבעים לסביבה שלהם.

מערכת השליטה של התצוגה הכוללת זמינה באמצעות ממשק מבוסס דפדפן והיא נגישה ממחשבים, טאבלטים וכן טלפונים חכמים עם ממשק אינטואיטיבי ועם שליטה מלאה בתצוגה ובמוצג.

"קריסטיי זכתה להצלחה רבה עם המותג MicroTiles – לקוחות קצה ואינטגרטורים אוהבים אותו בגלל שהוא מקל על בניית פתרונות יצירתיים. אז לקחנו את כל מה שנהדר ב-MicroTiles והבאנו את זה לעולם ה-LED שמציע מרחק בין פיקסלים קטן בהרבה. רצינו לעשות משהו שרק מעטים, אם בכלל, עשו – ועשינו זאת. זה מציב אותנו במקום בו רק מעטים יכולים להתחרות. התצוגה הרבה יותר מהממת עם MicroTiles LED – והכל מגיע באריח ללא צורך בתא בעומק ובגודל של טאבלט. איו טכנולוגיה טובה יותר מ-LED עם מרחק פיקסלים קטן מכיוון שהיא ממוקדת באספקת ביצועים אופטיים מדהימים ובתצוגה שגורמת לפעור את הפה", אמר טד רומנוויץ, מנהל מוצר בכיר בחברה.

כל אריח של MicroTiles LED מציע גודל של 14.22 אינץ' בבהירות של 1,000 ניט לאחר כיול, עם ניגודיות של 5,000:1 ועם קצב רענון שיכול להגיע עד 3,840 הרץ. כל לוח מציע מרחק פיקסלים שיכול להגיע ל-1.25 או 1.5 מ"מ, והוא מציע עד 100,000 שעות עבודה רציפה, בסגנון 24/7. קריסטיי תציע את האריחים בשני דגמים, E1100 עם חיבורי SDVoE יחד עד ארבעה חיבורי 3G-SDI, ודגם E1000 עם שני חיבורי HDMI 2.0, שני חיבורי DisplayPort 1.2 וזאת ברמת בקר הקיר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG