קסילינקס (Xilinx) הציגה 'תת' מערכת חדשה, לשיבוץ בליבות העיבוד שהיא משלבת בהתקנים שלה, המציעה פתרון מבוסס HDMI 2.1 IP מלא. לפי החברה, תת המערכת החדשה הזו מאפשרת לשדר, לקלוט ולערוך וידאו באיכות של עד 8K, או 7840×4320 פיקסלים, בציוד המשמש את שוק ה-proAV, כולל מצלמות, נגני ומזרימי מדיה, מסכים מקצועיים, קירות וידאו, מקרנים וגם מערכות KVM. בנוסף ניתן לשדרג באמצעות תת המערכת החדשה מוצרים לשידור תכנים כולל נקודות הקצה והתשתית כולה.

החברה הציגה את הליבה החדשה בדוכן שלה ב-ISE 2019 יחד עם פתרונות אחרים שמיועדים לכיווץ נתונים, עיבוד וידאו וגם אנליטיקה של מערכות שילוט דיגיטלי.

"שוקי ה-proAV והשידור של היום מממשיכים לדרוש רזולוציות גבוהות יותר, קצב פריימים מהיר יותר וגם תמיכה ב-HDR, וזאת כדי לספק חוויות צפייה עמוקות ומרשימות יותר. הלקוחות שלנו יכולים כעת ליישם ממשק HDMI 2.1 שלם על שבב, וליצור עיצובים משולבים ברמה גבוהה שיכולים לטפל באופן טבעי בתכני 8K. כמו כן יכולים הלקוחות לשלב את התפקודיות הזו עם מקודדים להזרמת תכני 8K על IP וכך להפחית את צריכת הכוח ואף להקטין את עלויות עץ המוצר שלהם", אמר ראמש לייר, מנהל שיווק לשוק ה-proAV והשידור בחברה.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG