Cisco הציגה את מכשירי שיתוף הפעולה החדשים שלה עבור Microsoft Teams ופריט אחד, מעניין במיוחד, צד את עינינו. ה Cisco Table Microphone Pro החדש- מיקרופון שולחני מתקדם עבור חדרי ישיבות וסביבות עבודה היברידיות. 

Credit - Cisco

Cisco היא ספקית ותיקה ומובילה שמציעה פתרונות ייעודיים לעבודה עם ספקיות הענן, כמובן עם ה MTR של מיקרוסופט לחוויית ההשתתפות בפגישות Webex על שלל התכונות והפונקציונליות שלה וכל זה ללא אתחול מחדש או פיתוח מותאם על ידי מתכנת מומחה.

בזמן שבשוק ההייטק, ולא רק, מורגשת האטה, דווקא יש מי שמבין את חשיבות הפרודוקטיביות המאפשרת את המשך פעילות הארגון. Cisco מכוונת לשם בדיוק- הגברת המודעות למקסום התועלת מפגישות וישיבות, וישנם לא מעט כלים ופיתוחי AI ייעודים שעוזרים להפיק יותר פרודוקטיביות, שיתופי פעולה ושיפור מדדים שונים. 

אתגר ופתרון

המציאות בשטח מורכבת כאמור והאווירה אינה "אווירת קניות" היות ולא תמיד "האקסטרה כלים" הללו באמת משפרים ומקלים עליכם, לעיתים הם מסורבלים, והטמעתם דורשת אנרגיה ועקומת למידה מאתגרת. Cisco מאפשרת ליישם את התכונות והיכולות של MS teams ו- Webex בצורה הרמונית ויעילה.  

איך בדיוק? אתם שואלים

חוש השמיעה- בראש ובראשונה מערכת אודיו ללא דופי, כזו שיודעת לבודד רעשים, לחשב ולתקן מרחקים, עיוותים ועוצמות סאונד היא בגדר אבן יסוד. על יכולות התוכנה של Cisco ומיקרוסופט לא נרחיב כאן אך נציין שה- Cisco Table Microphone Pro מופעל על ידי פלטפורמת RoomOS ו-Microsoft Teams Rooms7 והוא בנוי להריץ ולמנף את כל ההרחבות והפיתוחים המקוריים הקיימים ב Webex וב-Microsoft Teams Rooms בצורה האולטימטיבית והנוחה ביותר הידועה עד כה לפי היצרנית.  

Cisco

תכונות Cisco Table Microphone Pro

Cisco מציגה מכשירי דור חדש של מערכות ומכשירי שיתופי פעולה חדשים עבור Microsoft Teams, ובראשם את Cisco Table Microphone Pro – מיקרופון שולחן מתקדם לסביבות עבודה היברידיות עם תכונות אודיו מתקדמות המותאם לפגישות ומסייע באתגרי השיתוף ובניהול הערוצים והפרה-סט השונים הקשורים לפגישה. מעבר לעיצוב המוקפד, המיקרופון החדש מאפשר חוויה אולטימטיבית ונוחה ביותר, משלב את תכונות ויכולות MST ו-Webex בצורה מרהיבה ומספק שמע איכותי התומך בעבודה המודרנית. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG