מתי בפעם האחרונה הבאתם חברה ישראלית כדוגמא לכזו שעובדת נכון ? הפוסט הזה בעל ערך לקוראים שלנו באותה מידה שהוא בעל ערך ללקוחות שלנו ולמעשה לכל סביבה עסקית ששונה מסביבות הסטארטאפים הממומנות והמכוונות לאקזיט. במציאות שלנו לא מעט יצרניות, מפיצות, חברות אינטגרציה ושאר השחקניות על המגרש אינן מבינות את העוצמה של מחלקת השיווק להגדלת העסקים. וזה אפילו יותר מזה – תפישת השיווק היא הוצאה ולא השקעה וזו בדיוק הנקודה שצריך לעבור. אני מקווה שהסרטון הזה יועיל במשימה הלא פשוטה הזו. 

מי שכן מבינה היא חברת אבדור מערכות אשר מעסיקה את רינת עזרן כמנהלת השיווק. רינת מחוברת למשימה שלה ומבינה בדיוק ! את מסע הלקוח של אבדור מערכות, את חשיבות התוכן בעולם הדיגיטל, ניתוח הנתונים והסינרגיה עם מחלקת המכירות והכי חשוב – שימוש נכון ויעיל בכלים המתאימים. 

באבדור מערכות לא מתבלבלים או מבזבזים זמן על השוואות מיותרות לתחומים אחרים או חלומות הזויים על כמות לידים מפעילות מקומית. אין לחברה תכנית עסקית הנשענת על הבטחות וקסמים אלא הבנה שעבודת שיווק עמוקה ומשמעותית היא הכלי להזרמת דם חדש למחלקת המכירות והפרויקטים, כמו גם להמשך ההתפתחות העסקית של הארגון בדרכו להפצת מותגים משלימים וכו'. 

חברה ישראלית שעובדת בתחום מאתגר ובוחרת לעשות את זה נכון. זה לא לגמרי טרוויאלי בתעשייה שלנו ולכן שווה שיתוף. כן יירבו. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG