איגוד הקול והתמונה האירופי EISAטלוויזית ה-OLED של LG נבחרה כטלוויזיה בעלת הביצועים הטובים ביותר (High End) באירופה ע"י איגוד התמונה והקול האירופי EISA.

איגוד ה-EISA מקיים מדי שנה מזה 34 שננים את טקס  EISA Awards במהלכו מעניק פאנל מומחים מ-50 מגזיני מולטימדיה מובילים מכ-20 מדינות שונות באירופה פרסים למוצרים בתחומי האודיו וידאו, הצילום, הקולנוע הביתי, מכשירים ניידים ועוד המובילים ביכולותיהם הטכנולוגיות, בעיצוב ובחדשנות.

בקטגוריית הטלוויזיה עם הביצועים הטובים ביותר לשנת 2016 – 2017 נבחרה טלוויזית OLED מסדרת LG SIGNATURE  מדגם 65G6 אשר הוכתרה ע"י המומחים כמוצר הטוב ביותר בשל מגוון סיבות, ביניהן של המוצר ב HDR 10 וב- Dolby Vision.

צפו בסרטון שהפיק איגוד EISA: מדוע בחרנו בטלוויזית 65G6  LG SIGNATURE כטלוויזיה המתקדמת ביותר לשנים 2016 – 2017

דגם נוסף של טלוויזית LG חכמה מדגם LG UH770V SUPER UHD TV זכה בפרס על ממשק המשתמש האינטרנטי המוצלח שלו ואיכות התמונה, חטיבת המובייל של LG גם היא זכתה בפרס עבור הטלפון החכם של החברה LG 5.

בריאן קון, נשיא חטיבת מוצרי הבידור הביתיים ב=LG אלקטרוניקה: "אנו שמחים לקבל את הפרס היוקרתי ביותר של איגוד ה-EISA גם בשנה זו, הכרה זו מאשר כי מוצר הדגל LG SIGNATURE OLED TV מהווה מופת הנדסית ועיצובית".

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG