העולם שלנו הוא עולם של מסכים. הם נמצאים סביבנו בכל פינה ומאירים מכל עבר- בבית, בעבודה, בחללי בילוי שונים, בחנויות ואפילו באוטובוס או ברכב הפרטי. מסכים מהווים חלק בלתי נפרד מחיינו ולא תמיד אנחנו שמים לב עד כמה אנחנו תלויים בהם

היות והטכנולוגיה מטבעה נוטה לרוץ קדימה, הפיתוחים בתחום המסכים אדירים ובבחירת המסך המתאים לצרכי חדר הישיבות או כיתת הלימוד, חשוב לבחור יצרן אמין שידע לענות על מנעד רחב של דרישות, יספק מוצר איכותי ויעניק אחריות ושירות מקיפים וכמובן מחיר הוגן. נשמע כמו חלום? בואו להגשים אותו!

מותג מוביל או יצרן מעולה?

זה לא סוד שבעולם שלנו מותג חזק משחק תפקיד, אבל חשוב להבין שמאחורי מותגים ושמות עומדות היצרניות. במקרה הזה כדאי להכיר את וסטל, יצרנית ענק מטורקיה, אשר מספקת בין היתר, חלק משרשרת הייצור של המותגים המובילים בעולם. עם סל פתרונות הכולל תצוגות שילוט דיגיטלי, לוחות שטוחים אינטראקטיביים וקירות לד, וסטל מציבה תחרות מעניינת לשאר השחקניות. ראיון מיוחד עם עידן וקסמן, מנהל תחום המולטימדיה ביניר מערכות. 

עידן וקסמן (צילום AVM)

"אנחנו זוכים לעבוד עם וסטל מעל 15 שנה בתחומים שונים. התחום ה"לבן" – מקררים, מכונות כביסה, תנורים וכדומה ובמהלך שמונה השנים האחרונות 'יניר מערכות' החלה להפיץ גם את המסכים המקצועיים של המותג. זה קרה מפני שחיפשנו יצרן אמין שיוכל לתת מענה הולם ואיכותי לסל המוצרים ש'יניר מערכות' מספקת לשוק המקצועי בישראל. 

"כחברה אשר נותנת מענה לשמות הגדולים במשק לרבות תעשיות ביטחוניות, הדגש היה על השילוב של איכות ומחיר. חיפשנו יצרן איכותי וחזק שיספק מוצרים ברמה גבוהה ולא מתפשרת, מפרט מותאם וכל זה כמובן גם במחיר מנצח". 

הדבר האמיתי

בשמונה השנים האחרונות הצטברו בישראל מספיק שעות מסך על מנת שיבינו ב'יניר מערכות', המפיצה הבלעדית של וסטל בישראל, שוסטל היא הדבר האמיתי. וקסמן: "בשנים הראשונות היינו צריכים להתמודד עם הטמעת המותג בישראל. השוק לא הכיר והיתה חשדנות אולם עם השנים, הן השוק והן אנחנו ביניר, למדנו כמה פתרונות התצוגה המקצועיים של וסטל מוצלחים והכרנו את היכולות העצומות של היצרנית הטורקית אשר משרתת את מותגי התצוגה המובילים והמוכרים ביותר בעולם. הבנו שהגענו למקור. וסטל מאפשרים לנו להבטיח איכות גבוהה ביותר אשר כוללת ירידה לפרטים הכי קטנים. הדבר בולט במיוחד כשמגיעים פרויקטים בהם נדרשים ביצועים מיוחדים היות שוסטל מסוגלת לתת מענה מדויק ומוביל בהיבט זה". 

לא חייבים להיות תלויים בצד שלישי

מפעל וסטל הוא עצום בגודלו וממוקם בטורקיה ליד איזמיר. כיצרן גדול מאד גם בקנה מידה אירופאי, שיתופי הפעולה שרקמו עמם 'יניר מערכות' נושאים פירות מניבים. וקסמן: "כאשר אתה עובד מול המפעל עצמו אתה לא תלוי בצד שלישי. המשמעות היא שאין לך אילוצי אספקה ועוד גורמים אשר יכולים להשפיע על האספקות הסדירות לשוק. בנינו מערכת יחסים עמוקה שיש בה ערך אמיתי עבור הלקוח הישראלי. למשל, אנחנו יכולים לדעת מראש כמה המפעל מייצר ולאילו מועדים, מהן ההקצאות שלנו ואיך ניתן לקבל תעדוף בתקופות או באירועים מסוימים. זה מאפשר לנו לתת ללקוחות של יניר מערכות מענה מדויק לא רק בהקשר של הצרכים אלא גם בהקשר של זמני האספקה והשירות". 

תמונה - AVM

אתגרים מורכבים זקוקים לפרטים הקטנים

שוק התצוגות והמסכים המקצועיים עובר שינוי משמעותי. הגמישות אותה מאפשרת הטכנולוגיה המתקדמת בתחום מאפשרת לממש פתרונות שהיו עד לא מזמן חלומות בלבד. וקסמן: "היכולת להגיע לרמת דיוק גבוהה בפרויקטים מורכבים במיוחד מסייעת לנו מאד כשחקנית מובילה בישראל. הביטחון שמקנה לנו היצרנית וסטל עם היכולות הרבות שלה אשר מספקות מענה לכל דרישה ברמת דיוק מופלאה, היא כלי מכירה דומיננטי עבור 'יניר מערכות'. לא פעם קורה שלקוח זקוק לכמות גדולה של מסכים לצד דרישות שנראות לנו לא אפשריות אולם בוסטל מוצאים דרך להיות יצירתיים ולהכניס את כל השינויים כך שהלקוח יקבל בדיוק את המענה לו הוא זקוק". 

שירות מעל הכל

מסכים נתפשים כמוצר עדין יחסית אשר חשוף לתקלות ולעיתים לונדליזם. 'יניר מערכות' מאפשרת ללקוח הקצה לקבל מעטפת מלאה של אחריות ושירות באמצעות טכנאים שעברו הכשרה ישירות מוסטל: "אנחנו מפעילים מעבדה ייעודית בה מועסקים טכנאים מוסמכים שנותנים מענה מלא, גם בשטח. בסופו של יום הלקוח מקבל את האחריות והשירות הטובים והמקיפים של המותג ב SLA מנצח". 

מותאם אישית ללקוח

אם אמרנו שמסכים נמצאים סביבנו בכל מקום, חשוב להדגיש שוסטל נותנת מיקוד גבוה לתחום הריטייל, חדרי הישיבות, מוסדות החינוך ותעשיות ביטחוניות, עבורן נדרש לא פעם עיקור של המסכים אשר כולל נטרול הגישה לווי-פי או כל גישה אחרת. גם את המענה הזה נותנת המעבדה המקומית של 'יניר מערכות' ומאפשרת ניהול שרשרת אספקה יעיל עבור התעשיות הביטחוניות הרגישות. 

עם האוכל בא התיאבון

המענה הרחב על עוד ועוד אופציות לצד ההבנה שיש יצרן שמסוגל לעמוד בכל הדרישות של הלקוחות, הביאו לצמיחה ממוצעת של כ- 30% בכמות ההזמנות בישראל שנה על שנה: "היות ומדובר על מסכים מקצועיים אשר מחייבים עמידה בדרישות מחמירות, בין אם מדובר ברמת הבהירות, שעות מסך, מיקום ההתקנה, אחריות והיבטים נוספים, העובדה שוסטל יודעת לספק מענה לכל אתגר מוערכת אצל הלקוחות שלנו ומאפשרת לנו להמשיך לצמוח משנה לשנה".

מובילים בשוק תחרותי ומתפתח

בשנים האחרונות מסכי המגע הפכו למוצר חם ומבוקש במגוון ורטיקלים. וסטל קוראת את המפה ומתמקדת בחוויית המשתמש: "היצרנית משקיעה את מלוא המאמץ על מנת לספק מענה תחרותי שאינו נופל מהשמות המובילים בעולם ולהיות שחקנית מובילה באיכות, חדשנות ושירות. טרנד ההפעלה הקולית למשל, מקבל גם הוא את תשומת הלב הנדרשת ובקרוב מתוכננת השקה של משפחת מסכים מותאמת לתחום המלונאות, ההסעדה ועוד". הולך להיות מעניין ! 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG