הסט של קרמר אלקטרוניקה, שנקרא 675T ו-675R (משדר ומקלט בהתאמה) מאפשר להשתמש בסיבים מסוג חד-אופֶן (Single Mode) או רב-אופֶן (Multi Mode)

היכולת להעביר אותות וידאו מאובטחים למרחקים ארוכים מאוד בהשוואה לכל פתרון אחר הופך את הסט לאופטימלי עבור שימושים ממשלתיים, רפואיים, מופעי במה ועבור מקומות כגון שדות תעופה, אוניברסיטאות או מבנים בפריסה רחבה.

אות הווידאו האיכותי ביותר אותו ניתן להעביר הוא ברזולוציה של 4K ב-60 פריימים לשנייה (4K60)  בתקן HDCP 2.2.  קיימת תמיכה בהעברת צליל היקפי בתקן LPCM (תקן לא מכווץ המשמש במדיה של Blueray),Dolby True HD (תקן מכווץ ללא אובדן איכות)  ו-DTS HD  (תקן DTS הידוע, אך ללא אובדן איכות).  כל אלו הם חלק מתקן HDMI 2.0.

במידה ונפח האות שמועבר גדול מ-10gb, נעשה הליך אוטומטי של המרה לנפח של 10gb ללא הארכת זמן ההמתנה (Latency)

מבחינת מרחק, המרחק המקסימלי להעברת אותות ב-Single Mode הוא עד 33 קילומטר וב-Multi Mode עד ל-3 קילומטר. המערכת עושה שימוש באלגוריתם חכם בשם  ™I–EDIDPro  אשר דואג להצגת האות במכשיר המקבל אותו מן המקור ללא הגדרות נוספות בשיטת Plug & Play.

כל זוג של מקלט ומשדר מיועד להעברת אות בודד, אך Kramer מספקת אפשרות התאמה לארון ציוד (Rack) במבנה U1 בו ניתן לצמד זה לצד זה עד שלושה מקלטים או משדרים.


תמונה ראשית – depositphotos

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG