קרסטרון (Crestron) הודיעה כי לאחר היעדרות של 4 שנים היא תחזור להציג בתערוכת CEDIA אשר תיערך בדנוור שבמדינת קולרדו בין התאריכים 8 ל-12 בספטמבר (בהנחה שלקורונה לא תהיינה תוכניות אחרות…).

ביתן Crestron (תמונה - AVM)

על פי נשיא Crestron לפתרונות לסביבות מגורים, ג'ון קלנסי, ההחלטה הגיעה לאחר שהן קטגוריות המוצרים הביתיים והן תערוכת CEDIA עברו התפתחות משמעותית בשנים האחרונות. Crestron עקבה אחרי הבשלות וההתפתחות הזו והגיעה למסקנה כי קיים פער גדול בין חללי הפרימיום בבתים חכמים ובין הצמיחה והביקוש למערכות חכמות שמותקנות בהן. התערוכה יכולה להוות הזדמנות עבור Crestron לגשר על הפער הזה ולהציג לסוכניה את היכולות לתמיכה בלקוחות הקצה.

במכתב שנשלח לסוכנים ולאינטגרטורים של Crestron בשבוע שעבר נכתב כי הדרישה לפתרונות פרימיום לבית החכם נמצאת בשיא וכיום יש בידי החברה יכולת חסרת תקדים לספק חווית משתמש ברמה עולמית בפשטות ללא תכנות מורכב. במסגרת התערוכה החברה מתכוונת להציג מערך שלם של הסברה ותוכניות הכשרה אשר ימשיכו גם לתערוכה של 2021. 

סיבה נוספת להחלטתה של Crestron לחזור לתערוכת CEDIA היא העובדה שהחברות עבורן היא מפתחת טכנולוגיה יציגו בה גם הן, וכך תוכל Crestron בין היתר, להמשיך ולעשות את אחד הדברים שהיא מתמחה בהם – עבודה הדוקה עם שותפיה בתעשייה.

ב Crestron אומרים כי ההיערכות במשך חודשים רבים וההחלטה להשתתף התקבלה ללא קשר לעובדה כי אירוע ההכרזות השנתי של החברה, "Crestron Masters" בוטל השנה בשל משבר הקורונה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG