במשך שנים 'ביצת הזהב' של תעשית ה- Pro AV הייתה היכולת לעבוד בצורה אלחוטית לגמרי, ללא שיהוי, קיטועים וצרות נוספות. מגוון פתרונות איכותיים נוצרו והוצגו, חלקם עבדו עם מתאמים מיוחדים, חלקם עם אפליקציה וחלקם לא כל כך עבדו. עם התגברות עידן ה-Huddle והרצון לשלב פתרונות ועידות נוצר צורך חדש: עבודה אלחוטית לחלוטין – חיבור אלחוטי של מסך התצוגה וגם המצלמה למחשב הנייד. כן – אלחוטי לגמרי.

תמונה - BIAMP

מוצרים שונים שהוצגו לצורך הזה כללו מתאמים מיוחדים שהפכו את הפתרון לחסר תועלת כשהמתאם הפסיק לעבוד או אבד. חברת ברקאי המייצגת את Biamp בישראל מחזיקה אצלה את ביצת הזהב הזו, והיא נקראת Modena (על שם העיר האיטליה).

Modena Hub הנה יחידה קטנה שפותרת את הבעיות שצויינו בתחילת הכתבה: כל משתמש בארגון יכול להיכנס לחדר הישיבות עם המחשב הנייד שלו, להתחבר אלחוטית אל ה-Modena והקסם מתחיל:

1. התוכן שלו מוצג על גבי המסך בחדר

2. מצלמת החדר מתחברת למחשב הנייד שלו

3. המיקרופונים והרמקולים בחדר מתחברים למחשב הנייד שלו

למעשה בעידן הריחוק החברתי, יש כאן גם בשורה אמיתית לנושא המגע בכבלים בחדר, בהם אין צורך יותר.

ה-Modena Hub, כשמה כן היא – ליבה מרכזית אליה מתחברים אמצעי הקלט והפלט בחדר ובאמצעותה המשתמשים יכולים להשתמש בכל השירותים שיש לחדר להציע בצורה אלחוטית. 

ארגונים שרוצים לשמור על אחידות ולהם חדרים בגדלים שונים המצריכים מיקרופונים נוספים, יכולים לחבר מיקרופונים ורמקולים כך שיתאימו לחדר בו מותקנת ה-Modena, חווית המשתמש נשמרת וגם איכות השמע והקול.

תמונה - BIAMP

השיתוף האלחוטי מותאם לכל מערכות ההפעלה

כל מכשיר וכל מערכת הפעלה, בין אם מדובר באייפון, אייפד, מקבוק, אנדרואיד, חלונות – כולם יכולים להתחבר, לשתף ולצפות בתוכן בצורה אלחוטית. המסך רחוק מדי או אולי מישהו מסתיר לכם בכיתה ? הטלפון שלכם יציג את התוכן המשותף !

שי קדמון, CTO בחברת ברקאי: "ל-Biamp יש פתרונות מקצה לקצה עבור חדרי ה-UC וזו התוספת החדשה ביותר למשפחה. הוא זמין אצלנו להדגמה וכל מי שרוצה לחוות ולהאמין –מוזמן לחוות את הפתרון."

איפה הפתרון הזה פוגש אותנו ? למי הוא מתאים ?

"מדובר בפתרון אלחוטי מלא שמייתר את הכבלים בחדר ומייצר תאימות מלאה, כך שהוא בעל ערך אמיתי לעולם ה UC וכמובן עם מענה יעיל ואורגני לנושא ה BYOD. בנוסף, היתרון הגדול שמביאה Biamp הינו היכולת לחבר מגוון מיקרופונים שונים, רמקולים ובנוסף גם לנהל את כולם ממקום אחד."

תמונה - BIAMP

מה זאת אומרת לנהל הכל ?

"תוכנת הניהול והניטור של Biamp הנקראת SageView מאפשרת למנהל המערכת להתחבר מרחוק ו'לראות' את כל רכיבי Biamp במקום אחד, לקבל חיווי בזמן אמת על תקלות, לעדכן תוכנה, לשנות הגדרות ועוד. במצב הנוכחי וגם בראיה לעתיד יש כאן השקעה שתישמר לאורך זמן היות ואלו לא רק דרישות עדכניות אלא התוויה לעתיד – היכולת לספק שירות אמין, בעל חווית משתמש אחידה, איכותית, פשוטה לשימוש, מותאמת לכולם ובהיבט ה-IT ניהולי, מאפשר תמיכה מרחוק וללא צורך להגיע לחדר, מה שמקצר באופן דרמטי את זמני הטיפול בקריאות ומשנה את תפישת השירות של יחידת ה IT בארגון. 

היבט נוסף הוא פשטות בניית המערכת ברמת הארכיטקטורה – יש כאן ליבה אחת והיא ה-Modena Hub, אליה אנחנו מחברים את כל הנלווים. ה-Modena עומדת בפני עצמה כמובן. לנהל ולתחזק פתרון כזה הופך להיות הרבה יותר קל מבעבר.

אנחנו מייצגים את Biamp למעלה מ-20 שנה ונהנים מהעבודה מולם, חברה מקצועית שמקפידה לעדכן ולחדש, כשה-Modena Hub מהווה קפיצת מדרגה משמעותית ביותר ומגיעה בעיתוי מושלם."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG