תחשבו על זה ! במטרה להמשיך ולפעול העולם העסקי עבר טרנספורמציה קיצונית שכוללת עדכון מתודולוגיות והצטיידות בכלים בתוך ימים וכל זה בלי חזרות גנרליות, בלי מוכנות, בלי צוותי היגוי ובעלי תפקידים. בום !! ביום אחד כולם עברו לעבוד באופן שונה מהמוכר. והצליחו !! 

קרדיט תמונה - pixabay

כדור הארץ ימשיך להסתובב עם או בלי קורונה אבל כמי שמסקר את העולם הזה כבר כמה שנים, אני רואה בבירור מיהם האנשים בארגונים שאוהבים את העבודה באמצעות וידאו ומי לא. ואם לרגע מתעלמים מ'סגנון העבודה המועדף עליהם'- לא מעט אנשים "לא מתחברים" למציאות החדשה. האמת שגם אני. 

אבל אין באמת ברירה וכולם צריכים לאמץ את השיטה, אי אפשר להמשיך להתפנק. אז חפרתי וחקרתי ומה שמצאתי הוא שחלק גדול מאוד מהאנשים שלא אוהבים את הרעיון, גם אם הם "זורמים" איתו, עובדים עם כלים שלא מתאימים למשימות שלהם ואפילו למי שהם. למה בעצם?! 

דמיינו את עצמכם עובדים בגינה עם חליפה. הרי לא באמת אפשר לצלול, להתחבר או ליהנות מזה. אתה צריך להרגיש את האדמה וחייב לתת לחושים הרלוונטיים לפעול בכל הכוח. זה לא שונמה משום דבר בחיים וגם חווית הוידאו קשורה באיך אני מרגיש שאני נראה, ולא פחות באיך אני רואה ושומע את השותפים לשיחה. 

המציאות הנוכחית מרגישה עקומה, זה מתחיל בקבלת הצעות מחיר על ציוד שלא מתאים לגודל החדר, לסגנון התקשורת וסוג האנשים, לסוג הפגישות, לסגנון ה"אורחים", לאיך שאנחנו רוצים להיראות, לזוויות שבהן מותקן הציוד, לאפשרויות שונות של מעקב דובר ואפילו מעקב אחרי שיטוט בחדר ועוד כמה שאלות שמגדירות ומאפיינות את החוויה בחדר הישיבות. 

"בררי בבקשה כמה עולה פתרון וידאו קונפרנס", מתבקשת מנהלת המשרד. עם כל הכבוד, איך היא אמורה לדעת לענות על שאלות שהיא לא מכירה, ולמה שחברה שמקבלת בקשה להצעת מחיר תתחיל לשאול שאלות מיותרות על מנת לאפשר לכם את החוויה הטובה ביותר?! היא לא רוצה לפספס את ההזמנה, היא אולי בכלל לא הספקית שלכם ואתם אפילו לא יודעים. 

וכך יוצא שבארץ ישראל מדפי הספקים ריקים ממלאי והמשתמשים מלאים תסכול. אז יש כאן כמה שחקנים על המגרש הזה וכדאי להכיר אותם

היועץ
כאשר מדובר על חברות גדולות שאמורות לבצע רכש נרחב הן לרוב תעשינה שימוש ביועץ. גם אם המסלול הזה עובר בין אינטרסים קטנים שצצים לעיתים, הפתרון לרוב יתאים מכיוון שמעורב איש מקצוע. וכדאי איש מקצוע. 

היצרניות
הן עושות את כל המאמץ לאפשר לכם להבין מה אתם צריכים. אני לא רק עד לכך, אני "על זה" כבר שנים. זה בדיוק מה שאנחנו עושים כאן. 

ספקיות הציוד וחברות ההתקנה
במקום לשלוח הצעת מחיר עם מצלמת PC לחדר ישיבות שבו אמור מנכ"ל להיפגש עם הקולגות שלו, להישמע ולהיראות מעולה ולהשיג הישגים, בררו ואפיינו צרכים. הגיע הזמן להפסיק להיות בינוניים, בטח אתם שיודעים מה המשמעות של שיחה באיכות טובה. זה הרבה יותר טוב לכם! אפיינו פתרון שהלקוח יפנה אליכם עוד עשרה. 

וכמובן אתם, הלקוחות הסופיים

אתם אמורים להצטייד כאשר לרוב אין לכם מושג איך להתחיל ולהגדיר את הצרכים, מהן האפשרויות הקיימות ומהו החזר על השקעה כאשר מצטיידים בפתרונות וידאו. נצלו את העידן שבו טכנולוגיות שהיו עולות פעם הון, זמינות היום לכל כיס ולימדו מה כדאי עבור הארגון שלכם, במקום להחליט מה התקציב אחרי חישוב הממוצע של שתי ההצעות הראשונות שתקבלו. 

בנוסף, יש לכם אינסוף מידע באתר שלנו. בקרו בו, שלחו לנו שאלות ונשמח לענות. 

בהצלחה 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG