משבר הקורונה אמנם פגע אנושות בתחרויות הספורט, אך הוא לא עצר את בניית האצטדיון החדש בלוס אנג'לס, אשר ישמש כמגרש הביתי לקבוצות הפוטבול של העיר.

צילום: SoFi Stadium

מי שיזדמן לאצטדיון "סופי" (SoFi) החדש בלוס אנג'לס שבנייתו כמעט הושלמה, יוכל להתרשם משלט וידאו רחב במיוחד הנמתח על פני 6,500 מטרים רבועים. המסך, ברזולוציה של 4K (או 80 מיליון פיקסלים ליתר דיוק) שזכה לכינוי "אוקיולוס" סופק על ידי סמסונג. באצטדיון ישולב גם שלט וידאו קטן יותר מעל כר הדשא בהיקף של 1,800 מטרים ריבועיים "בלבד".

מדובר בשיא טכנולוגי חדש לא רק מבחינת גודל המסך, אלא גם מבחינת המערכת אשר מפעילה את המסכים. עלות בניית האצטדיון הסתכמה בחמישה מיליארד דולר ובו כ-70,000 מקומות ישיבה שמכל אחד מהם יהיה ניתן לראות את המסך בנוחות. לפיכך, זהו האצטדיון היקר ביותר בתולדות ארה"ב!

הפתיחה החגיגית של האצטדיון הייתה אמורה להתקיים החודש בליווי שתי הופעות של טיילור סוויפט, אך מגפת הקורונה תדחה אותה עד ל-22 באוגוסט. אז יתרחש גם משחק קדם עונת הפוטבול בין שתי הקבוצות המקומיות "הרמאס" וה"צ'ארזרס". עם זאת, עדיין לא ברור האם המשחק יתקיים בנוכחות קהל, ונראה שהדבר תלוי במועצת העיר ואולי אף בהחלטה של מדינת קליפורניה עצמה.

על פי מנהל הטכנולוגיה הראשי של הפרויקט, סקאפי הדיסון, באמצעות מסך הווידאו האוהדים באצטדיון יוכלו ליהנות מחוויית הצפייה המושלמת שתשנה לחלוטין את התפיסה שלהם בנוגע למה שאפשר לצפות ממשחקי ספורט. שום אצטדיון אחר לא יוכל להתחרות בה.


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG