לוגו חברת ועידן פתרונות קונפרסינגספקית פתרונות הקונפרנסינג (שיחות ועידה) ועידן, קיימה בתחילת החודש אירוע לקוחות וירטואלי ייחודי המבוסס על יכולות הקונפרנסינג של החברה, אשר מציעה מגוון פתרונות וירטואליים וחדשניים מקצה לקצה וביניהם: שירותי שיחות ועידה קוליות (Audio Conferencing), שירותים ומוצרים לניהול ועידות וידאו (Video conferencing) וכן ניהול ישיבות וכנסים וירטואליים באמצעות ועידות אינטרנט (Web conferencing).

לועידן, המספקת שירותים מגוונים למגזר העסקי מזה 17 שנה, אלפי לקוחות מהחברות והגופים המובילים במשק הישראלי ומסקטורים שונים ביניהם: בנקאות ושוק ההון, הייטק, קרנות הון סיכון, משרדי עורכי דין ורו"ח, גופים ציבורים, תעשיה מסורתית ועוד.

להבדיל מאירועי לקוחות סטנדרטיים, בחרה החברה לקיים אירוע לקוחות ייחודי במתכונת וירטואלית, באמצעות שירות שיחות הועידה האינטרנטיות שלה, בו לקוחות החברה יכולים להשתתף מכל מקום בו הם נמצאים, אם ממקום עבודתם או מביתם.

מה עומד מאחורי היוזמה לערוך אירוע שכזה בצורה וירטואלית?

ניר רונן, מנכ"ל ועידן פתרונות קונפרסינג

ניר רונן, מנכ"ל החברה: "ועידן בחרה לקיים את אירוע הלקוחות בצורה וירטואלית, שכן נראה לנו שהדבר הטבעי ביותר שאנו יכולים לעשות הוא להשתמש בעצמנו באחת הפלטפורמות שאנו מציעים ללקוחותינו. מטרתנו הייתה לאפשר ללקוחות לחוות בצורה בלתי אמצעית את היתרונות הגלומים בשירות זה, ולהעניק להם, בד בבד, ערך מוסף בדמות העשרה אישית ואינטראקטיבית בנושא "חכמת ההמונים". הפלטפורמה הוירטואלית אפשרה ללקוחות להשתתף בהרצאה גם מביתם, לצד בני משפחתם, או לצפות בה במועד מאוחר יותר".

כיצד זה התבצע?

האירוע הועבר למשתתפים אשר נרשמו מראש לאירוע באמצעות וידאו המלווה במצגת אינטראקטיבית, הערב החל בדברי מבוא של מנכ"ל ועידן והמשיך בהרצאתו מעוררת ההשראה של המרצה המבוקש ליאור צורף, מחבר הספר "המוח המשותף", בנושא "חכמת ההמונים והשפעתה על חיינו". במהלך ההרצאה לקחו המשתתפים חלק בשאלות אינטראקטיביות ובבחינה של עקרונות חכמת ההמונים אשר הוכיחה את יעילותה בזמן אמת במהלך האירוע.

ניר רונן: "בחרנו בליאור ובנושא חכמת ההמונים לחלק ההעשרתי של האירוע, שכן שיחות מרובות משתתפים מהוות בסיס אידיאלי לשימוש בחכמת ההמונים. בנוסף לעובדה כי חכמת ההמונים הינה תחום אקטואלי ופופולרי הצובר לאחרונה תאוצה עם התפתחות אפליקציות ויישומים שונים ברשת האינטרנט".

תרגום סימולטני לשפת הסימנים מכל מקום

אחד מיתרונות שירות ועידות האינטרנט והוידאו של החברה בא לידי ביטוי גם בהקשר לאוכלוסיית החירשים וכבדי השמיעה, אשר מוסדות ציבוריים ומעסיקים מחוייבים להנגיש עבורם כל אירוע או פעילות. שירותי הקונפרנסינג של החברה מאפשרים לשלב בועידות מומחה לשפת הסימנים, אשר יכול באמצעות תשתית הוידאו, לספק את שירותיו מכל מקום בו הוא נמצא ולהנגיש אותן לאוכלוסיות נוספות. באירוע הלקוחות האחרון של ועידן ניתן לצפות, בחלון וידאו נוסף, בשירותי התרגום הסימולטני אשר ניתנו בידי המתרגמת מיכל נווה. ניר רונן: "הבחירה להנגיש את האירוע לאוכלוסיית כבדי השמיעה בארץ היא יותר מחובה חוקית, אלא חובה מוסרית שאנו שמחים לקיים".

האזינו להרצאתו המרתקת של ליאור צורף ללקוחות ועידן:

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG