אלי כהן (43) מונה למנהל פיתוח עסקי ותחום ענן בחברת מטריקס. במסגרת תפקידו החדש יהיה אמון על פיתוח עסקי וחיבור בין היחידות השונות במטריקס במטרה לבנות אקוסיסטם אינטגרטיבי של מוצרים ושירותים בשרת פיזי (On prem) ובענן. כמו כן, כהן יהיה אחראי על קידום שיתופי פעולה עם חברות ענן, יצרני תוכנה בלתי תלויים (ISV) וסטרטאפים, לצד העמקת הקשר העסקי עם לקוחות אסטרטגיים ולקוחות ביטחוניים והגדלת הערך המוסף עבורם.

אלי כהן. צילום - ניב קנטור

לכהן ניסיון רב בתחום לאחר 20 שנות שירות בצה"ל, בהן תיפקד במגוון תפקידים טכנולוגיים. הוא סיים את שירותו בדרגת סא"ל באגף תקשוב בתפקיד מטכ"לי, במסגרתו היה אחראי בין היתר על הובלת תהליכי התייעלות טכנולוגית ותוכניות רב שנתיות בתחום תשתיות מערכות המידע. כהן הינו בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. 

ירון רז, סמנכ"ל בכיר במטריקס: "אלי הצטרף אלינו השנה לאחר ביצוע מספר תפקידים משמעותיים בצה"ל. אלי מביא איתו ניסיון רב בניהול פרויקטים טכנולוגיים מורכבים במערכות גדולות, שילוב של הבנה טכנולוגית ועסקית, ראייה ייחודית וחזון, לצד תכונות אישיות מרשימות. אני שמח ומברך על בחירתו של אלי להצטרף אל שורותינו להוביל פעילות משותפת של היחידות השונות במטריקס במספר תחומים: ענן, ביטחון ושיתופי פעולה עסקיים עם חברות הזנק. אני רואה בהצטרפותו של אלי חיזוק משמעותי לכוחותינו ומאחל לו הצלחה וברכה".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG