כמיטב המסורת, בינת ו Poly, יחד עם Extron והפעם גם עם Primeview, אירחו לקוחות קצה מובילים לכנס שנתי שנערך במיני ישראל. בין עזריאלי לחוף פרישמן שמעו האורחים על טכנולוגיות פורצות דרך. 

תמונה ראשית- אלון בן צור, מנכ"ל בינת ופול קלארק, Senior VP EMEA, Poly. צילום - לנה רובני

תמונות בכתבה - אתר AVmaster

חיים כהן ויהודה דביר, בינת
יהודה דביר (משמאל) וחיים כהן מחברת בינת. מארחים ומקדמים כבר שנים את התעשייה

אינטגרציה של שיתופי פעולה - פתרונות פשוטים לאתגרים המורכבים ביותר

שי זוהר, בינת
שי זהר, בינת

שי זוהר, pre-sale בחברת בינת, פתח את חלק ההרצאות בסקירת סיפורי לקוח מובילים שבוצעו על ידי החברה. לדבריו, הצטיידות רבת שנים והטמעת מגוון כלים רחב אשר משיקים לעולם הדיגיטלי או האנלוגי, ענן ו On-Prem, תקינה שונה, רזולוציות, פיזור מערכות הקצה השונות, מערכות המידע והיישומים המרובים, מיתוג, אבטחת מידע ועוד מגוון אתגרים איתם מתמודדת יחידת ה IT, מהווים פלונטר הן בהנגשת הכלים למשתמשי הקצה והן בניהול ובתחזוקה. הניסיון העצום של בינת מביא ללקוח הקצה יכולות איחוד, אינטגרציה, ניהול אפקטיבי וכמובן תחזוקה חסכונית באופן משמעותי. 

זוהר הדגיש בדבריו את שיתופי הפעולה העוצמתיים עם Poly ו Extron, אשר מאפשרים מתן מענה מלא תוך גמישות מרבית עבור לקוח הקצה. 

אנשים, מקומות וטכנולוגיה – תפיסת העולם של Poly

פול קלארק, פולי
פול קלארק, Senior VP EMEA, Poly

פול קלארק, מנהל מכירות EMEA ב Poly, שהגיע במיוחד לאירוע עם צוות מכובד של המותג, שיתף את קהל לקוחות הקצה שהשתתף בכנס בעשייה המרובה ב 15 החודשים האחרונים מאז המיזוג בין Plantronics ל Polycom : "כחברה המייצרת טכנולוגיה אנו עושים שימוש בטכנולוגיות מגוונות על מנת לייצר פתרונות המאפשרים חיבור ותקשורת טובה הרבה יותר", אמר קלארק והוסיף "העולם לא עצר בגלל שאני בישראל ועליי לתת מענה למשימות הרבות שלי גם מכאן. השינוי האדיר בתפיסת הזמן וניהול המשימות הוא הזדמנות ל Poly להנגיש את היכולות הרבות שלה לשוק". 

תרבות ההקשבה של Poly לצרכי משתמשי הקצה והקצאת המשאבים לנושא זה, מאפשרים לה להכיר את האתגרים והצרכים המדויקים שעולים מהשטח. עם המידע הזה פועלת החברה לאפיין ולייצר פתרונות אשר יקלו על מילוי המשימות והתקשורת הבינאישית, תוך חוויית שימוש חדשנית וידידותית. אולם זה לא נגמר שם, Poly מתבוננת על סביבות העבודה הארגוניות השונות ושואלת את עצמה אילו כלים טכנולוגיים יסייעו בביצוע יעיל, שוטף וחווייתי יותר של המשימות.  

אתגרים אלה מצריכים דיוק רב, שכן סביבות העבודה יכולות להיות שונות מאוד אפילו במסדרונות אותו ארגון. כל מחלקה או צוות משימה, עשוי לפעול בחללים שונים וזקוק לטכנולוגיה תומכת מתאימה ו Poly רוצה להוביל במענה הגמיש של סל מוצריה. 

בהמשך דבריו, הציג קלארק השוואה סטטיסטית על אופי העברת המסרים בין שיחות אודיו בלבד לבין שיחות וידאו, בהן משתתפי השיחה גם רואים האחד את השני, אבל ההפתעה הגדולה בדבריו היתה שניל ארמסטרונג עשה שימוש במוצר של פלנטרוניקס עם הנחיתה על הירח. האם ידעתם את זה ? 

ארכיטקטים של יום העבודה שלך - מודולריות טכנולוגית בלתי מוגבלת מבית Poly

דן אנגל ונתן גולדשטיין מ Poly
דן אנג'ל ונתן גולדשטיין, Poly

מגוון פתרונות הקצה של Poly נותנים לה יתרון משמעותי – יכולת מודולרית בלתי מוגבלת של מענה כמעט על כל צורך. דן אנגל, מנהל אזור ישראל, יוון ודר' אפריקה ב Poly יחד עם שותפו הוותיק נתן גולדשטיין, Pre-Sale  עלו להציג תרחישי שימוש שונים- Use-Cases, ואת הפתרונות המובילים של Poly עבור כל אחד מהם. "אין Use-Case שאין לנו מענה עבורו", אמר אנגל ונראה כי אחת הבשורות המשמעותיות של המותג החדש ישן, היא הפוקוס אותו היא שמה על שוק ה SMB אשר יכול ליהנות ממוצרים ופונקציונליות שעד לא מזמן היו בגדר חלום רחוק, גם בפחות מ 1000 דולר. כך למשל ה Studio של Poly, אשר עושה שימוש בטכנולוגיה יקרה מאוד של משפחת ה Eagle-eye ומאפשר מעקב אוטומטי והצגת הדובר בשיחת וידאו, או פיצול המסך כאשר מתקיים דיאלוג 'צפוף' יותר בין שני משתתפים, יעלה ללקוח הסופי מעט יותר מאלף דולר. אלו מחירים נמוכים משמעותית עבור הטכנולוגיות ורמת המוצרים של המותג. 

"מהן האפשרויות שלי? שואל הלקוח, ו Poly כיצרנית פתרונות יודעת להתמודד עם השוק המשתנה במהירות תוך הנגשת מוצרים וחוויית לקוח שיחזיקו מעמד בחצרות הלקוחות שנים רבות" אמר גולדשטיין. 

הצוות של Poly יחד עם חיים כהן מבינת
הצוות של Poly יחד עם חיים כהן מבינת. מימין- נתן גולדשטיין, אלכס ליבנוב ואירינה וולקובה מPoly. חיים כהן ומשמאלו ניל פלוסטר, פול קלארק ודן אנגל מ Poly

אנגל דיבר על החדשנות והיצירתיות של החברה הממוזגת חרף אתגרי המיזוג עצמו; "מעל 20 פתרונות ושירותים חדשים הושקו ב 2019 תוך שימוש ביכולות המאוחדות של Plantronics ו Polycom. ב 2020 צפויות הכרזות רבות ומשמעותיות עוד יותר. החזון המשותף הוא 'יצירת שכבה' שתיתן מענה לצרכי ה IT בארגון ותאפשר לאנשי מחלקת ה IT לישון בשקט". 

סודות ממרכזי הפיתוח של Poly - חדשנות פורצת דרך

ניל פלוסטר, Poly
ניל פלוסטר, Poly

אחרון הנואמים מבית Poly היה ניל פלוסטר, מנהל פתרונות בכיר, אשר סקר את משפחות הפתרונות של החברה ו'נעץ' בתודעת האורחים את הגישה הייחודית של המותג- מתן מענה גמיש ומדויק באמצעות מגוון רחב של סוגי יחידות קצה; אזניות אלחוטיות וחוטיות המותאמות לסוגי חללים ופעילות שונים, טלפונים שולחניים המותאמים למגוון עצום של מימושים- מוקדים, משרדים, חדרי ישיבות, חדרי הנהלה ועוד, וכמובן מנעד פתרונות הוידאו של Poly. 

ניל, דן ונתן עושים חיים
ניל, דן ונתן מ Poly- עובדים כבר שנים יחד

התקנות, אוטומציה וחוויית משתמש מבית Extron

ארז מזרחי, Exstron
ארז מזרחי, Extron

השותפה הבכירה של בינת בתחום המיתוג, Extron יוצגה על ידי ארז מזרחי, המנהל הטכני במשרדי החברה בישראל. מזרחי הציג את תשעת הדגמים החדשים בסדרת מוצרי ה IN180X וה DTP2 מתוצרת החברה תוך שימת דגש על תמיכה ב 4k/60 4:4:4 בכל סדרת הממתגים המדוברת מה שמבטיח את  "איכות הוידיאו הגבוהה ביותר המתורגמת לשמירה על ההשקעה לאורך שנים רבות" – לדבריו והוסיף כי "Extron ממשיכה לפתח את פתרונות השמע ומערכות השליטה המוכרות שלה, עם פוקוס רב על איכות, תהליכי קונפיגורציה והתקנה פשוטים ומגוון מוצרים ודגמים רחב ככל שניתן. סל הפתרונות של החברה נותן מענה למגוון סביבות עבודה החל מ huddle room קטן ועד לאודיטוריום / מרכזי השליטה המורכבים ביותר". 

צוות Extron
צוות Extron מימין - ערן גבעון, אבי עבו וארז מזרחי

100,000 שעות אחריות וחמש שנים שירות – Primeview לוקחת ביס ענק בעולם ה LED

איציק חכמון, PrimeView
איציק חכמון, PrimeView

החלק הטכנולוגי של האירוע הסתיים עם הרצאתו של איציק חכמון מחברת PrimeView, אשר מטמיעה את פתרונות התצוגה שלה בחצרות המותגים המובילים העולם. חכמון שיתף את האורחים בתחומי ההתמחות של החברה וסקר את הפרויקטים הבינלאומיים המובילים שביצעה, כמו גם את הלקוחות המוכרים בכל ורטיקל, כגון ESPN בספורט או ג'נרל אלקטריק ברפואה. 

המותג PrimeView מתכנן ומייצר פתרונות תצוגה- מסכים בגדלים שונים אשר מיועדים למגוון שימושים, עם מגע או ללא, קבועים, ניידים, אין/אאוט דור, קירות וידאו ועכשיו גם מסכים שקופים. את המוצרים משווקת PrimeView בכל העולם עם דגש רב על שירות מעולה ותחזוקה קלה וזולה ללקוח הסופי. מוצרים רבים של המותג נהנים מאחריות של עד ל 100,000 שעות עבודה ושירות מלא של 5 שנים ממועד ההתקנה ובחברה מתגאים ביכולות ובניסיון הרבים שלה ב'תפירת' פתרון מותאם ומדויק לדרישות כל לקוח. 

פרסים להצטיינות ומתנות ליומולדת. בינת לא מפספסת אף פעם את החלק האישי

הסתיים עוד יום מלא באנשים, טכנולוגיה ואוכל טוב, לא לפני שהאורחים קיבלו אוזניות ספורט מקצועיות ושוות במיוחד תוצרת Plantronics-Poly.
נפגש גם בשנה הבאה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG