SyncPro, מפתחת ה CloudOS, פלטפורמת ה SaaS המאפשרת ניהול וניטור של חדרי ישיבות, חללי שיתוף פעולה וציוד קצה של כלל היצרניות, הודיעה על זמינות הבטא של ה- CloudOS as a Service – פתרון ענן כשירות לשותפיה.

עומר ברוקשטיין, מייסד ומנכ"ל SyncPro - צילום יח"צ

לפלטפורמת הענן של החברה, המבוססת על Amazon Web Services) –AWS) יש API פתוח המאפשר ליצרני חומרה ושותפים להנות מענן בעל יכולות עשירות ומתקדמות, ללא צורך בפיתוח ותחזוקה של פתרונות עצמאיים.

הבשורה בהכרזה האחרונה היא האפשרות אותה נותנת SyncPro לשותפיה ליצור פתרונות ענן תפורים לפי דרישה, הבנויים על התשתית המתקדמת של CloudOS

בנוסף לאפשרויות מיתוג והתאמות מתקדמות, השירות החדש יאפשר לשותפי SyncPro להציע מודלים שונים של תמחור עבור לקוחותיהם. 

"המשימה שלנו היא לאפשר לכל יצרנית חומרה בענף לחבר את ציוד הקצה שלה לענן בצורה מאובטחת ובמינימום מאמץ", אמר עומר ברוקשטיין, מנכ"ל ומייסד SyncPro. "באמצעות השירות החדש שלנו, כל יצרן חומרה או ספק שירותים, יכול כעת לתת פתרון ענן גמיש אשר תומך בלקוחותיו עם פריסה, ניהול ותצורה נוחים של חללי העבודה וציוד הקצה."

המודל החדש כולל את כלל הפיצ'רים שכבר מובנים בתוך CloudOS, כמו תמיכה במעקב וניטור חדרי Zoom, אינטגרציה עם מערכות ניהול תקלות מובילות וממשק לפלטפורמות ההודעות המידיות הפופולריות ביותר – Microsoft Teams ו-Slack. יכולות מתקדמות נוספות אשר יתווספו לשירות ה-CloudOS בעתיד, תהיינה זמינות גם כן לכל השותפים". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG