אקווה סקיוריטי הישראלית, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, שלחה את אחת המשלחות הגדולות ביותר לכנס KubeCon בולנסיה שבספרד, שעסק בטכנולוגיית הענן והקוד הפתוח ופנה בעיקר למפתחים. למעלה מ-20 עובדי החברה מישראל ומאירופה, שהיוו גוש ייצוגי גדול ובולט במיוחד באירוע, השתתפו בשלושת ימי הכנס ועוד קודם לכן לקחו חלק גם בכנס המקדים CloudNativeCon שארך יומיים והתמקד בתחום אבטחת מידע. 

ביתן אקווה סקיוריטי באולם התצוגה של Kubecon. צילום: יח"צ אקווה סקיוריטי.

אקווה נתנה חסות בשני הכנסים, הציגה את מוצריה בביתנים באולמות התצוגה והובילה שתי הרצאות מקצועיות שעסקו בצעדים הראשונים לאבטחת כל מחזור הפיתוח באמצעות כלים של קוד פתוח, וסקירת הסטנדרטים השונים של האבטחה שקיימים ברחבי העולם.

לצד זאת, אקווה ערכה בשיתוף עם סייברארק  ,(Cyberark)רד האט (Red Hat) ו-Veeam, מסיבת חוף אליה הגיעו מספר רב של משתתפים, וכן ערב קוקטיילים אינטימי יותר בשיתוף טלפורט (Teleport).

רני אסנת, סמנכ״ל אסטרטגיה בכיר באקווה סקיוריטי שנכח בשני הכנסים, אמר: "התרגשנו מאוד לחזור להיות שותפים בכנס עם נוכחות פיזית, כמעט כל מי ששוחח איתנו סיפר שהוא משתמש במוצר קוד פתוח שלנו, Aqua Trivy, הסורק חולשות בזמן הפיתוח של יישומי הענן, וזה המחיש עד כמה אנחנו כבר מעורבים בחייהם העסקיים של ארגונים רבים ברחבי העולם. אסטרטגיית הקוד הפתוח של אקווה עובדת".

משלחת אקווה סקיוריטי בכנס Kubecon. במרכז למטה, מנכ"ל החברה, דרור דוידוף. צילום: יח"צ אקווה סקיוריטי.

אקווה סקיוריטי (Aqua Security)  היא החברה המובילה בתחום אבטחת סביבות Cloud Native. אקווה מספקת לארגונים את החופש ליצור חדשנות ולנהל את הארגון שלהם עם מינימום תקלות. פלטפורמת אבטחת ה-Cloud Native של אקווה מספקת מניעה, זיהוי ותגובה אוטומטית לכל אורך מחזור חיי היישומים במטרה לאבטח תשתיות ענן ויישומים הפועלים בענן. לקוחות אקווה הם הארגונים הגדולים בעולם בענפים כגון: בנקים, חברות ביטוח, ממשל, שירותים פיננסים, מדיה, ייצור וקמעונאות. הפלטפורמה של אקווה מאבטחת מגוון רחב של סביבות ענן ציבורי ופרטי: קונטיינרים, serverless ומכונות וירטואליות בענן. אקווה, אשר הוקמה בשנת 2015, מעסיקה כ-600 עובדים, מתוכם כמחצית במטה החברה ומרכז הפיתוח בישראל. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG