יכולות מובנות המאפשרות ביטול הדהוד אקוסטי, ביטול רעשים ובחירת אלומה מבטלות את הצורך בעיבוד נפרד עבור כל אלומה במיקסר ה-DSP מביאות להקטנה משמעותית של הצורך במשאבי מיקסר DSP

BMA CT ClearOne
תמונה - ClearOne

קלירוואן (ClearOne), ספקית פתרונות האודיו וידאו המובילה, הכריזה על זמינות ה BMA CT, מערך המיקרופונים בתצורת אלומה עטור הפרסים ומוגן בפטנט, גם בישראל.

ה BMA CT משתלב באופן מושלם עם התקרות הצפות השכיחות כיום בשוק והוא מציע תכונות מובנות שמפחיתות באופן משמעותי את מורכבות תכנון המערכת כולל התקנה פשוטה, שטח עבודה קטן יותר וכן הקטנה של עלויות הפרויקט. יכולות מובנות מאפשרות ביטול הדהוד אקוסטי, ביטול רעשים ובחירת אלומה, והן מבטלות את הצורך בעיבוד נפרד עבור כל אלומה במיקסר ה-DSP ובכך מסייעות להקטין באופן משמעותי את הצורך במשאבי המיקסר.

מוקדם יותר השנה הוצג ה BMA CT לראווה בתערוכת InfoComm שנערכה באורלנדו פלורידה, בה זכה הפתרון לפרס Best of Show Award של המגזין Sound & Video Contractor.

כל החידושים שפותחו עבור ה BMA CT משנים באופן דרמטי את הדרך בה אינטגרטורים ניגשים לתכנון מערכת עבור התקנות באריחי תקרה. הם מאפשרים התקנות מרובות מערכים אשר יכולות להשתמש במיקסר DSP יחיד, בעל כמות קטנה יחסית של ערוצים, ובו זמנית ולשמור על הרמה הגבוהה של הביצועים והאמינות שמבטיחה קלירוואן.

תמונה - avmaster

מגבר הכוח המובנה במערך מספק היבט נוסף של יעילות. הוא מאפשר לכל מערך לתפעל שני רמקולי 10 וואט, 8 אוהם. בנוסף, ה BMA CT מציג את טכנולוגיית הניווט המסתגלת הקניינית של קלירוואן (חשבו על זה כמו על מיתוג חכם). טכנולוגיה זו מספקת כיסוי חדר מושלם מבלי הצורך לבצע התאמות עבור אלומות הקול, כל אחת בפני עצמה.

אינטגרטורים יכולים לחבר זה לזה מספר אריחי תקרה באמצעות P-Link (צימוד היקפי קנייני של קלירוואן) עבור חדרי ישיבות גדולים יותר – עם כבילה פשוטה ומרחקים גדולים יותר בהשוואה לחיבורים המבוססים על רשת ארגונית מקומית. בנוסף מאפשר P-Link לאינטגרטורים לשרשר במערכת התקנים נוספים כמו מיקרופונים אלחוטיים וכן מרחיבי טווח מבוססי חיבורי USB או GPIO. המערכת תומכת בכל התפקודיות הזו עם השפעה אפסית על משאבי ה-I/O האנלוגיים ועיבוד האותות במיקסר ה-DSP, כך שהמשאבים הללו זמינים לצרכים אחרים.

עם היכולות לחבר שרשרת של עד שלושה מערכי מיקרופונים, עם מרחק מרבי של 200 מטרים בין מערך למערך, מיקסר CONVERGE® Pro 2 יחיד עם מספר קטן של ערוצים יכול לתמוך במספר חדרים עם טווח כבלים מרבי של 600 מטרים.

ה BMA CT זמין בשלושה גדלים: 24 אינץ', 60 ס"מ ו-62.5 ס"מ כדי להתאים לגדלי אריחי תקרה השכיחים. עם גריל לבן האריח משתלב היטב בתקרות צפות סטנדרטיות והופך כמעט לבלתי נראה.

טכנולוגיית מערך המיקרופונים בתצורת אלומה של קלירוואן מוגנת לפחות בתריסר פטנטים ובבקשות לפטנטים. 

למידע נוסף או לתיאום הדגמה בישראל אודות הפתרון, ניתן ליצור קשר עם חברת מולטיפוינט בע"מ באמצעות האתר http://www.multipoint.co.il.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG