הכרזה שחיכתה לבאי הטקס בשנה שעברה (תמונה: ISE)

 

טקס InAVation Awards הוא אחד מהסמלים הגדולים של תערוכת ה-pro AV האירופאית הגדולה והוותיקה ISE כבר מזה תריסר שנים, וגם ב-ISE 2019 יזכו חברות ואנשים מובילים בתעשייה לכבוד בטקס היוקרתי שייערך באמסטרדם ב-5 בפברואר.

כמו תמיד הזוכים בקטגוריות השונות נבחרים בידי האנשים הפועלים בשוק, לאורך כל שרשרת הייצור, דרך יועצים ואינטגרטורים, ועד וכולל משתמשי הקצה. בין הקטגוריות הרבות שיזכו לפרסים באירוע של השנה ניתן גם למצוא קטגוריה חדשה שתביא לידי ביטוי את מנהלי וקבוצות העובדים שאחראיות לניהול הטכנולוגיה עבור משתמשי הקצה, כחלק וביטוי לחיבור ההולך ומתחזק בין ה-AV ל-IT.

השופטים בחרו בסופו של דבר השנה כ-300 פיינליסטים שמועמדים לאורך 12 קטגוריות של פרויקטים. לדברי השופטים כמו בכל שנה הרף היה גבוה, עם כמה קטגוריות חזקות במיוחד כמו חינוך, מוקדי מבקרים והתחום העסקי.בין שאר הקטגוריות ניתן למצוא את תחום האירוח, חדרי בקרה, רפואה, תחבורה, אירועים חיים ועוד. הבחירה בזוכים הללו תסתיים ב-18 בינואר, ומי שרוצה להשפיע יכול למצוא את עמוד ההצבעה ממש כאן.

במהלך הטקס יוענק גם פרס מיוחד לאחד מחמש חברות המתמודדות עבור התואר The AVIXA Standards Award, אחת משמונה חברות המתמודדות על תואר 'מפיצת השנה', ולאחד מחמישה אנשים המתמודדים על תואר 'יועץ/מנהל הפרויקט של השנה'. הזוכים בקטגוריות הללו ייבחרו בסופו של דבר בידי השופטים.

לפרטים מלאים, לסיפורים הקטנים ולרשימה המלאה של המתמודדים על התארים השונים בקרו באתר של InAVation Awards.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG