בשבוע שעבר נפתחה חנות הדגל החדשה של סמסונג המכונה Samsung 837 בעיר ניו יורק, החנות מעוצבת כחוויה דיגיטלית יוצאת דופן באזור ה-Meatpacking רוחש התרבות והאופנה בלב ניו יורק. בחנות, אם ניתן לכנות את המקום בשם זה, מגוון חללים ובו מוצג פורטפוליו המוצרים המלא של החברה זאת לצד מרכז שירות לקוחות, מכירות, שיווק והדגמות של החברה, בו ניתן להתרשם ממגוון יישומים של מוצרים ופתרונות סמסונג על פני 3 קומות.

לרגל ההשקה, רשת החדשות האמריקאית ABC תשדר ישירות מהמקום בשבועיים הראשונים לפתיחתו, בנוסף צפוי המקום לארח מגוון אירועים כהקרנות סרטים, מסיבות וסיבובי הופעות מוסיקליים תוך שהוא משתלב עם אופיו היצירתי והאמנותי של האזור בו הוא שוכן.

במרכז שירות הלקוחות מוצעים שירותים שונים ללקוחות החברה, זאת לצד סדנאות לשימוש מיטבי במוצריה, הדגמות של שימוש מיטבי ב-B2B וסיורים מודרכים.

באודיטוריום המרשים הוצב מסך המולטימדיה הגדול בעולם ( 96 על 55 אינץ' ) המספק הצצה ליכולות הדיגיטליות של החברה ובו יוצגו שידורים חיים, הקרנות, הדגמות, פאנלים ואירועים מיוחדים. בגלריה עוצב חלל המוקדש לאמנות מבוססת טכנולוגיה, ולצידו מנהרת המציאות המדומה (VR Tunnel) היחידה מסוגה אשר מאפשרת למבקרים להיכנס לעולם וירטואלי בנושאים שונים: טיולים, ספורט, משפחה, אירועים מיוחדים כפסטיבלים ומופעים, זאת לצד הדגמות של Gear VR ומציאות מדומה 4 מימדית.

אולפן המוסיקה והרדיו של Samsung 837 משמש כחלל אירוח אינטראקטיבי לשדרני רדיו, אולפן הקלטות, מופעי DJ, ראיונות עם ידוענים ועוד. במטבח מתבצעות הדגמות של הדור הבא של טכנולוגיה בסביבה הקולינרית עם שף המעביר סדנאות בישול ושימוש במוצרים השונים של החברה.

בחלל המשחקים מתקיימים גם סדנאות וכיתות אומן, אירועים מיוחדים ופעילויות שונות ובו יוכלו המבקרים לחלוק ולשתף בתחומי העניין שלהם ואילו חלל המגורים המעוצב משמש להדגמה של יכולות הבית החכם, בו מבקרים יכולים לחוות את סביבת הבית החכם של החברה במו עיניהם.

צפו בסרטון מהמקום:

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG