ise2016 כנס האודיו וידאומפעילות כנס ISE לתעשיית ה-AV החברות השותפות CEDIA ו-InfoComm International דיווחו על עלייה של 10.7% במספר המבקרים בכנס ISE 2016 זאת לעומת שנת 2015. הנתונים הללו מציבים את הכנס באופן רשמי כאירוע ה-AV והאינטגרציה הגדול ביותר בעולם. 

וין ברונו, מנכ"ל CEDIA אמר בהודעה לעיתונות כי " 1103 חברות בינלאומיות שהציגו באירוע ויותר מ 65,000 מבקרים שהגיעו מרחבי העולם מוכיחים את כוחה של תעשיית ה-AV המתפתחת, אנחנו ב-CEDIA ושותפינו ב-InfoComm גאים לעמוד מאחורי הכנס הגדול והמוצלח ביותר של התעשייה" והוסיף: " אנו מחפשים לספק לאנשי המקצוע של התעשייה את המידע המקיף והעדכני ביותר שיש ולספק את דרכי התקשורת הטובות ביותר בין החברות".

המבקרים נחשפו במהלך הכנס לטכנולוגיות ולמוצרים האחרונים ונהנו מהשתלמויות של CEDIA ומהרצאתו המרכזית של העתידן והפיזיקאי ד"ר Michio Kaku. קורסי ההכשרה של CEDIA ב-2016 כללו 32 מפגשים שנפרסו על פני חמישה ימים ובמגוון נושאים: חדשנות בטכנולוגיה ביתית, אודיו של קולנוע ביתי, טכנולוגיות חדשות בתחום הרשתות, שליטה בתאורה, אודיו ברזולוציה גבוהה ועוד.

עם חתימתו של הכנס המוצלח, CEDIA ממשיכה את פעילותה בכנס השנתי שלה בדאלאס, טקסס, הצפוי להיערך בחודש ספטמבר עם 350 מציגים נכון לרגע זה וביניהם חברות מובילות כ: Barco, Clare Controls, Comcast, Control4, Dish Network, Dolby Laboratories, Lutron Electronics, Meyer Sound, Savant Sony,  ו- Vantage Controls.

סיכומי וידאו של כנס ה- ISE 2016

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG