חברת ClearOne הודיעה ביום חמישי ה1.3.2018 כי בית המשפט המחוזי הצפוני של אילינוי נעתר לבקשתה להוסיף טענת הפרת פטנט בתביעתה נגד Shure

מדובר בפטנט U.S 9,813,806 (או בקיצור פטנט 806) ובשפה המקצועית – Integrated Beamforming Microphone Array and Ceiling or Wall Tile – מערך מיקרופונים בטכנולוגית Beamforming ואריח קיר או תקרה, כאשר הכוונה היא למערך מיקרופונים בטכנולוגית Beamforming המשולבים בצורת אריח תקרה המיועד להתקנה בתקרה. 

ClearOne טוענת כי Shure הפרה את פטנט 806 על ידי ייצור, שימוש, מכירה והצעה למכירה של ה-MXA910, פתרון Beamforming תוצרת Shure.

צילום- ClearOne

זי האקימוגלו (Zee Hakimoglu), מנכלי"ת ClearOne מסרה: "ClearOne הנה מובילה חדשנית של טכנולוגיות ועידה. חדשנות זו היא תוצר של מחקר מקיף ופיתוח המתוגמלות לעיתים קרובות באמצעות מתן קניין רוחני ופטנטים. Shure משתמשת בטכנולוגיה מוגנת פטנטים של ClearOne ללא רשות ומכריחה אותנו להגן על הקניין הרוחני היקר שלנו בבית המשפט."

התביעה המקורית החלה לפני כשנה ונטען בה כי Shure ועוד מספר חברות מפרות את פטנט 186 של ClearOne, למרות שלאחרונה נמסר מ-Shure כי פטנט 186 אינו ניתן לאכיפה, ClearOne דוחה את הטענה וממשיכה להילחם בהפרת הפטנטים של Shure, לטענתה.

 

בפברואר השנה, בית המשפט ערך שימוע בנוגע לבקשת ClearOne להוכחת נזיקין, אשר נועדה בין השאר למנוע מ-Shure למכור או לעודד אחרים להשתמש ב-MXA 910 וב-P300 – מעבד אודיו לועידות בהגדרות מסוימות המפרות את פטנט 186. הליך ראשוני משמש כמענה מהיר (extraordinary relief) ודורש בין היתר, הוכחה ברורה כי התובע עלול להינזק באופן שאינו הפיך. 

בית המשפט צפוי לענות בעוד כשבועיים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG