חברת Crestron ישראל לא פסחה (גם) על אתגרי שרשרת האספקה אשר נובעים משינויים עולמיים בתחומי הייצור, והגיבה באופן אמיץ על ידי התאמת המבנה המקומי לאתגרים החדשים. החזון למהלך הוא לאפשר ללקוחות ולשותפים לשפר באופן דרמטי את יכולת התכנון והעמידה בלוחות הזמנים בפרויקטים השונים. 

מימין - שרון שמר, רונן ברוקשטיין ודקל שרמן. (צילום - רוני פוקס)

כמאה נציגי המשווקות, חברות האינטגרציה והייעוץ המובילות, השתתפו בבראנץ מפנק במסעדת ים-7 על החוף ההרצלייני, לרגל שלושה אירועים חשובים; חמישים שנה להיווסדה של Crestron העולמית, עשור לזה של Crestron ישראל והשקת חברת ההפצה אימג'ן (imagine), שהוקמה במטרה לשפר את תהליכי ההפצה באמצעות ניתוב מדויק יותר של המלאים, שכבר נערמים בקצב במחסנים המקומיים.  

ההפתעות שהכין נועם יצחקי, אמן החושים שהופיע באירוע, השתלבו עם אחת שהכין רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל, ולא. לא ההשקה של 'אימאג'ן'. 

 
שקף מטרות 2012 הקמת Crestron ישראל

ברוקשטיין הציג שקף ישן שכלל את שלושת המטרות העיקריות שהציב לעצמו בשנת 2012, כאשר הקים את Crestron ישראל:  

"גידול, גם של השוק המקומי באופן כללי וגם של נתח Crestron בישראל. בראייה היום עשינו את זה, הצלחנו. השוק גדל והתפתח, ונתח השוק שלנו גדל משמעותית. בעשור האחרון במהלכו גם התמודדנו עם תקופת הקורונה, הגדלנו כמעט פי 11 את היקף המכירות של Crestron לישראל במושגי קניה בחו"ל.

"לקדם את הפיתוח הטכנולוגי של השוק. אני חושב שגם כאן הבאנו בשורות רבות; ראשונים ב 4K, בשורות בתחומי מטריצות הוידאו הדיגיטלי, הבקרים, טאצ' פאנלים, AV over IP, משפחת ה NVX של Crestron. כל אלה מוטמעים בארגונים וחברות רבות בישראל. 

"והמטרה השלישית היתה להביא חוויית משתמש חדשה ומתקדמת לשוק, אותה חילקנו לתמיכה ביועצים ובמתכננים, ובהחלט מערכות היחסים התהדקו וכמות הביקורים והמפגשים בעלייה מתמדת. תמיכה בלקוחות הקצה, להם אנחנו מסייעים בתכנון ובצרכים שונים כיצרנית. ותמיכה במשווקים ובחברות האינטגרציה, כאן חשוב להדגיש את התרומה ושיתוף הפעולה של צוות Crestron ישראל. כעת, עם המלאים של חברת ההפצה 'אימאג'ן', התמיכה בערוץ זה תשתדרג משמעותית. 

עמדנו בכל המטרות". 

 
צוות Crestron ישראל. רובו לפחות (צילום - רוני פוקס)

בהמשך העלה ברוקשטיין את הנבחרת המקומית, אחת אחד לבמה. מאנשי האדמיניסטרציה והמשרד, התפעול, הטכני והמכירות- כולם קיבלו הערכה אישית, אפילו כרמית עזרן, עובדת Crestron ישראל מעבר לים הוזכרה.

טובים עוד יותר 

בברכה מוקלטת פנה דן פלדשטיין, מנכ"ל Crestron העולמית, לאורחים ואמר: "אנחנו מחוייבים לעבור את האתגרים השונים יחד ואנחנו מחוייבים לשוק הישראלי. יש לנו מערכת יחסים הדוקה בת 10 שנים עם המשרד בישראל, ו- 30 שנה באופן מלא עם רונן (ברוקשטיין). 

"'אימאג'ן' אינה חברה חדשה. היא שלב נוסף באבולוציה, שעבדנו כ"כ קשה כדי לבנות, והיא תאפשר לנו להיות טובים עוד יותר". 

 
נועם יצחקי - אמן החושים (צילום - רוני פוקס)

Stock is the king

דקל שרמן, סמנכ"ל המכירות ב Crestron ישראל: "אנחנו מסתכלים על האינטגרטורים והיועצים כערוץ מרכזי ועושים מאמצים רבים וחשיבה מחוץ לקופסא בכדי לסייע להם בהתמודדות עם האתגרים הרבים; אי הוודאות סביב מלאים, דיזיין ותכנון, סנכרון ועוד. בנינו פתרון שמייצר שקט כי בסוף- אנחנו עם השותפים והלקוחות שלנו גם בשוחות כשצריך!". 

 

'אימאג'ן' תאפשר מענה שלם

בתור "ווטרנית" בפעילות התעשייה (קריצה לעקיצה מוקדמת), זה פשוט כייף נורא לפגוש את השותפים והקולגות מהתעשייה". אמרה שרון שמר, SE ב Crestron ישראל. "להשקה של 'אימאג'ן' יש השפעה על כלל הפעילות של Crestron ישראל מאחר ותפישת ההפצה מתעדכנת למענה נכון יותר לאתגרים. אנחנו באים עם 'רעיון' שיאפשר לנו לתמוך בלקוחות ובשותפים שלנו בצורה שלמה; אם עד היום ליווינו אותם בשלבים מוקדמים כמו התכנון, ובתחומי השירות וה Post Sale, מעכשיו נוכל לסייע להם גם בשלבי ההתקנה וההטמעה, ובכך לספק פתרון מקצה לקצה בעל ערך אמיתי במגוון מדדים". 

 

What We Can Do Together – יותר הרבה יותר טוב 

ברוקשטיין מסכם: "המטרה היתה לחבר ולהתחבר, ולהגיד לשותפים שלנו, ליועצים ולאינטגרטורים, שאנחנו עושים הכל על מנת להמשיך ולתת להם את השירות היעיל והמקצועי ביותר, גם אם זה אומר להפשיל שרוולים ולנהל תהליכים נוספים בעלי ערך עבורם. יחד נוכל לעשות יותר הרבה יותר טוב. שנה טובה". 

 
צוות Crestron ישראל (צילום- רוני פוקס)
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG