Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) הכריזה על מחשב אולטרה-נייד ״13.3 חדש . ה- Satellite Pro C30-K, המצוייד במעבד אינטל דור 12, משלב ביצועים, פרודוקטיביות בעיצוב עכשווי ובמחיר כניסה הנגיש לכל כיס. החברה מייעדת את המחשב החדש לעסקים קטנים ובינוניים כמו גם לתחומי החינוך. 

 
דיינבוק

״אנו גאים להשיק את מחשב ה- ״13 הראשון בקו ה- Satellite Pro C כדי להמשיך ולספק לשוק טכנולוגיה מתקדמת המשולבת בעיצוב ובמחיר כניסה נגיש״, אומר דמיאן ז'אום, נשיא  GmbHDynabook Europe. ״המחשב החדש מראה שגם במחירי כניסה ניתן להציג עיצוב אופנתי, איכות ושלל תכונות עסקיות בלי לשלם מחירי פרימיום. העיתוב הקליל של המחשב יסייע לאנשי מקצוע, לתלמידים וסטודנטים, להתנייד בקלות, להשאר מאובטחים, מקושרים ופרודוקטיביים בלא קשר מהיכן הם עובדים, או לומדים״. 

דק ומעוצב 

Satellite Pro C30-K תוכנן ובנה בקווים עכשוויים שיתאימו לצרכי אנשי המקצוע כמו גם הסטודנטים, בין אם במשרד, בבית, בכיתה, או בכלל בתנועה. התצורה דקיקה ובצבע כחול כהה. מרכב ה- C30-K עשוי מסגרת אלומיניום בעובי 15.95 מ״מ והוא שוקל רק 1.16 ק״ג.. החלק החיצוני של המחשב – כולל המרכב, המקלדת ומשטח העכבר – צופו בחומר אנטי-בקטריאלי שיכול למנוע עד 99.9 אחוז התפשטות חיידקים מזיקים¹. 

ביצועים עוצמתיים וקישוריות

כשהוא תואם הן לחלונות 10 והן ל-11, המחשב החדש מפגין עוצמת מחשוב ויכולות קישוריות. בלב המערכת נמצא מעבד אינטל דור 12 עם זיכרון DDR4 3200MHz של עד 32GB ומגוון אפשרויות אחסון PCIe SSD של עד 1TB² והן מיועדות לייצור עבודה חלקה ופרודוקטיבית, בין אם בדרכים, במשרד או באוניברסיטה. העובדה שהמחשב מצוייד בסוללות LI-Po 3-45Wh, מספקת לו עד 8.4 שעות עבודה³ לעמידה במשימות התובעניות ביותר של היום.  

ה- C30-K תוכנן עם מחשבה על שלל אופציות קישוריות, נתון שמאפשר להשאר פרודוקטיביים מכל מקום. יציאת  USB Type-C מאפשרת טעינה, תצוגה והעברת נתונים, זאת בנוסף ל-2 יציאות USB 3.2 Type-A.  להשלמת התמונה: יציאת HDMI, מחבר RJ45 וקורא micro-SD שמספקים קישוריות מרשימה. לטובת חיבור אלחוטי המערכת מצויידת ב- WiFi 6 802.11 AX. 

לטובת חוויית המשתמשים העובדים, או לומדים מרחוק, ה- C30-K מציע מספר כלי פרימיום אודיו-וידאו: ציפוי למסך ה- HD  או ה- FHD מונע השתקפות מפחית את עייפות עיני המשתמשים ושטחי התצוגה הורחבו למקסימום האפשרי. מסכי ה-LCD יכולים להפתח ל-180 מעלות ומצלמת ה-HD מלווה ברמקולי סטריאו לטובת קיום שיחות וידאו חדות וצלולות. יציאת אוזניות/מיקרופון מספקת אופציות תחברות ותכונת Realtek – להפחתת רעשי רקע מנטרלת רעשים לא רצויים. 

 

דיינבוק

אבטחה כבדה

עם מחשבה על אבטחה ה- C30-K כולל firmware-based Trusted Platform Module (fTPM) 2.0 כך שהמידע מוצפן ברמת המערכת לצמצום הנזק לאיבוד מידע לטובת מקורות חיצוניים לא רצויים. במחשב יש גם יכולות זיהוי ביומטריות, כדוגמת מצלמת זיהוי פנים אופציונאלית, צמצם שומר על מצלמת הרשת כשלא משתמשים בה ויש גם אופציית קשירה ונעילה. 

המחשב יהיו זמין במהלך חודש ספטמבר באמצעות חברת ׳מפעיל׳. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG