Epson מכריזה על מקרנים חדשים, ביניהם מקרני ״קרוס אובר״ וטווח קצר ש׳נתפרו׳ במיוחד למונדיאל (וגם לקולנוע ביתי וגיימרים)

המקרנים החדשים נועדו לספק אפשרויות נוספות לחוויית צפייה במסך גדול בטווח רחב של מחירים.

לקראת שידורי המונדיאל שיעסיקו לפחות מחצית מעם ישראל, מכריזה חברת Epson ישראל על שישה מקרנים חדשים בטווח רחב של מחירים*. המקרנים אידיאליים לאוהדי הכדורגל, וגם לחובבי סרטים ולגיימרים שמחפשים חוויה סוחפת ועוטפת של צפייה במסך גדול באמת. המקרנים מספקים מבחר רחב של מפרטים מתקדמים – עם מבחר שמתחיל במקרנים ברמה התחלתית עם טכנולוגיית WXGA ועיצוב חדש ומסוגנן, ממשיך במקרני 4K PRO-UHD במחירים נוחים עם Android TV מובנה ומסתיים בגרסה החדשה ביותר של מקרן Epson EpiqVision Ultra עם 4K-PRO UHD ומקור אור לייזר.

בקו מקרני ה-EpiqVision Ultra, נמצאים EH-LS800B ו-EH-LS800W, הדגמים הראשונים מבית Epson להקרנה ממרחק אולטרה קצר במיוחד, שמאפשרים הצבה אפילו יותר קרובה לקיר. המקרנים, שזמינים בצבעי שחור ולבן, מציעים שילוב איכותי של בהירות גבוהה, איכות תמונה מעולה ורב-תכליתיות הודות לשימוש בטכנולוגיית מקור אור לייזר של Epson.

 
Epson

הודות למיקומם הקרוב לקיר ולרזולוציית ‎4K PRO-UHD שמספקת תמונות חדות וברורות, המקרנים האלה קלים להתקנה ולשימוש. הם מהווים תחליף מעולה למכשיר טלוויזיה מסורתי, משתלבים בטבעיות גם בחדרי המגורים הקטנים ביותר ומספקים גודלי תמונה גמישים בטווח של ‎80-150"‎, ממרחק התחלתי של 2.3 ס"מ בלבד מהקיר. ״זהו פתרון אידיאלי לצפייה בתוכניות טלוויזיה, בסרטים ובשידורי ספורט״, אומר יעקב (קובי) כהן, מנהל תחום ההקרנה ב-Epson ישראל. לדבריו, המקרנים כוללים גם יציאה ייעודית למשחקים, עם קצב השהיית קלט של פחות מ- 20 אלפיות השנייה. טכנולוגיית Android TV שמובנית במקרנים מספקת יכולת צפייה בשידורי סטרימינג, שיקוף מסך ופקדים חכמים, ורמקולי Sound BY YAMAHA מספקים חוויית אודיו מלאה, כך שלא נדרשים רמקולים חיצוניים נוספים.

דגמים חדשים נוספים הם 6150 EH-TW ו- 6250 -EH-TW, מקרני 4K PRO-UHD ברמה התחלתית. עם עיצוב מסוגנן וחדש במחיר נוח, המשתמשים יכולים ליהנות מסרטים, אירועי ספורט ומשחקיםבכל מקום בבית, הודות ליכולת ההצבה הגמישה באמצעות היסט עדשה אנכי. המקרנים האלה אידיאליים לחובבי סרטים וגיימרים שמעוניינים באיכות תמונה ברזולוציה של עד 4K PRO-UHD. לדברי כהן, שני הדגמים משמשים כשותפים מושלמים למשחקים, עם קצב השהיית קלט של פחות מ- 20 אלפיות השנייה, להנאה מחוויית גיימינג מהירה ומהירות תגובה גבוהה. דגם 6250 -EH-TW  כולל גם Android TV מובנה, להנאה מחוויית סטרימינג חלקה.

 
Epson

ההיצע החדש אף כולל שני מקרני רמה התחלתית רב-תכליתיים שיוצרים קטגוריית "קרוס-אובר" חדשה, שאידיאלית למגמה החדשה של מתכונת העבודה ההיברידית, מהמשרד ובבית. דגם CO-FH02 ודגם CO-W01 מאופיינים בעיצוב קומפקטי שהופך אותם לקלים לנשיאה בין חדרים, והם אידיאליים לתחום החינוך, לשימוש בבית ולשימוש במשרד. הודות לעיצוב הפשוט והנקי שלהם, הם מתאימים לכל סביבה ומונעים את הצורך להתפשר על גודל המסך. 

דגם CO-W01 מספק רזולוציית WXGA. דגם CO-FH02 מספק רזולוציית Full HD וכולל גם Android TV מובנית, כך שניתן לצפות בסטרימינג בסרטים, בתוכניות טלוויזיה ובתכנים חדשים נוספים היישר מתוך המקרן.

לדברי כהן,  "עם ההשקה של המקרנים החדשים, כל אחד יכול למצוא מקרן שמתאים לו. לא משנה אם אתם מחפשים פתרון גמיש וקל לשימוש שאפשר להעביר מחדר לחדר או לקחת למשרד, רוצים להזניק את חוויית הגיימינג שלכם לרמה הבאה או אפילו מעוניינים בתחליף למכשיר טלוויזיה, יש פתרון שמתאים לכל אחד, בטווחי מחירים שמתאימים לכל תקציב."

 

  • המחיר ההתחלתי למי שרוצה לראות את המונדיאל בהכי גדול שאפשר הוא 3590 שקלים, כולל מע"מ – מחיר מיוחד לארוע ההשקה ול״בלק פריידי״. להשיג בחנויות המתמחות. 
 
Epson
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG