הטכנולוגיה החדשה תוכל להחליף את המקרנים היקרים של היום ובדרך גם "להיפטר" מהחסרונות שלהם

תמונה - סמסונג

טכנולוגיית ההקרנה קיימת כבר זמן רב, חלקנו אוהבים אותה חלקנו פחות. עם השינויים וההתפתחות הטכנולוגית התגלו חסרונות מסוימים של טכנולוגיה זו; קודם כל, במקרים רבים היא דורשת האפלה כמעט מוחלטת של החלל. שנית, למעט מקרנים יקרים מאוד, התמונה שמתקבלת אינה חדה וברורה גם בהשוואה לתמונה על לטפטופ פשוט יחסית אשר מחובר למקרן.

הטכנולוגיה החדשה ששמה הוא "Direct-View LED" נועדה לשנות את התמונה (תרתי משמע) ולאפשר לנו לראות תמונה גדולה וברורה באיכות של מסכי הענק באצטדיונים או שילוט דיגיטלי מבלי להוציא הון או לחבר כמה תמונות יחדיו באופן לא אסתטי. הטכנולוגיה פועלת בין היתר באמצעות סטנדרט ה-HDR אשר מאפשר להפריד בין אזורים כהים לבהירים על גבי אותה התמונה, כך שמתקבלים צבעים הרבה יותר "אמיתיים".

כמו כן, הטכנולוגיה מאפשרת ליצור מסכים אינטראקטיביים ולוחות לבנים וירטואליים בעלי תצוגה גדולה וברורה הרבה יותר מאשר רוב הפתרונות שנמצאים כיום בשוק. ניתן לצייר על ישירות על גבי הלוח עצמו לצד שימוש בתוכנות או אפליקציות שונות. 

יתרונות נוספים של תחליפי המקרנים מסוג LED כוללים תפיסת שטח קטן יותר בחלל, פעולה שקטה יותר ללא מאווררים (קיימים פתרונות במקרני הקצה העליון), אבטחה מקסימלית כנגד דליפת מידע ואורך חיים ארוך יותר מאשר זה של נורת מקרן ממוצעת.

למרות כל היתרונות הללו, חשוב לדעת שהטכנולוגיה הזו מיועדת כיום בעיקר לשוק הפדרלי בארה"ב, למרות שלא קשה לדמיין כיצד היא תגיע בהמשך גם לשוק העסקי והארגוני.


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG