מארק יזגילוב (42) מונה למנהל הפעילות של Matrix Networks, זרוע פעילות התקשורת של מטריקס. זוהי חברת בוטיק אשר מספקת לארגונים מכלל המגזרים במשק הישראלי קשת רחבה של פתרונות בתחום תקשורת נתונים ותשתיות של יצרני ציוד התקשורת המובילים בעולם. במסגרת תפקידו יוביל יזגילוב את כלל הפעילות של החברה ויהיה אמון על בניית האסטרטגיה שלה כדי למצב אותה כשחקן מוביל בתחום התקשורת.

מארק יזגילוב (תמונה - יח"צ)

Matrix Networks פועלת בתוך חטיבת אינטגרציה ותשתיות והיא למעשה שמה החדש של חברת 2Bnet, שנרכשה בעבר על ידי מטריקס. כחלק מתהליך המיתוג מחדש של הפעילות, בחברה צפויים לגייס עשרות עובדים שיחזקו את כוח האדם הקיים. הייחודיות של Matrix Network מתבססת ראשית על כוח הנדסה מקצועי והבנה עמוקה במתן שירות, שותפות ומערכת יחסים הדוקה עם יצרנים בינלאומיים וכן יכולת מקצועית לספק פתרונות מתקדמים מקצה לקצה.

יזגילוב נמצא בחברת מטריקס שנה וחצי בהן מילא את תפקיד מנהל יחידת DataZone, שעוסקת בהפצת פתרונות בתחום הדאטה – תפקיד אותו הוא ימשיך למלא גם כעת. עוד קודם לכן היה יזגילוב מנהל תחום מכירות בחברת טלדור תקשורת. ליזגילוב תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.

יריב הרוש, סמנכ"ל מכירות בחטיבת אינטגרציה ותשתיות, מטריקס: "כחטיבת אינטגרציה חשוב לנו לתת ללקוחות מעטפת שלמה ומגוון רחב של התמחויות. מתוך החלטה אסטרטגית החלטנו למקד את כוחנו בתחום התקשורת שצובר תאוצה בחודשים האחרונים. אני בטוח ששדרוג הפעילות שלנו בתחום במסגרת Matrix Network יהווה עבורנו נקודת מפנה בשוק הישראלי וכן יאפשר לנו מיקוד גדול יותר אל מול הלקוחות. מכאן אני רוצה לאחל בהצלחה למארק, ואני סמוך ובטוח שיחד נצליח במשימה".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG