Epson משיקה את ה- EcoTank L6580- פתרון הדפסה משתלם במיוחד לתגבור יעילות העבודה מהבית וצמצום הפגיעה בסביבה

תמונה - אפסון

המצב, כפי שנראה כרגע, לא הולך להשתנות: אנשים ימשיכו לעבוד מהבית, או מהמשרד הביתי, גם אם נצליח להעלים את הקורונה והם זקוקים לפתרון בסיסי ומספק לכל צרכי ההדפסה שלהם. התשובה מגיעה כעת מחברת Epson שהשיקה את ה-EcoTank L6580, מדפסת בטכנולוגיית הזרקת דיו, שימוש במכלים סופר-חסכוניים ומספקת הרבה מאוד הדפסות איכותיות לפני שצריך לרוץ לרכוש דיו כל שני וחמישי. 

בלב המדפסת נמצאת טכנולוגיית Heat-Free, פיתוח חדש של Epson שמאפשר את הזרקת הדיו ללא כל חימום בהשוואה להליכים שנדרשים במדפסות הלייזר. התוצאה: צריכה נמוכה משמעותית של אנרגיה (חשמל) ושמירה על מהירות ההדפסה. ביציאת המדפסת ממצב ׳מנוחה׳ או עם הדלקתה, היא מוכנה מייד להדפסה הראשונה ואין צורך להמתין לסיומו של הליך החימום שקורה במדפסות הלייזר. 

תמונה - אפסון

לדברי יניב אמינוף, מנהל מכירות החטיבה העסקית, הדפסה וסריקה, Epson ישראל, על פי מחקר עכשווי שנערך באירופה וכלל את ישראל, המעבר של משרדים ביתיים למדפסות טכנולוגיית הדיו של Epson היה מצמצם את צריכת האנרגיה בשווקי MEA, בקרוב ל- 12 מיליון קילווואט בשנה , חסכון של 1.4 מיליון דולר . ״המדפסת החדשה תוכננה במיוחד לעסקים קטנים-בינוניים והיא אידיאלית לעובדים שנאלצים, או בחרו, לעבוד מהבית. היא כוללת את טכנולוגיית המכלים פורצת הדרך שביטלה את הצורך בריצה לחנות כל פעם שנגמר הדיו במחסניות של פעם – וזה קרה לעתים די תכופות וגם ׳תרם׳ לא מעט לזיהום הסביבה. מבחינת המשתמשים, הם מקבלים מכונה שעובדת היישר מהאריזה, בלי התעסקויות וללא דאגות״. לדברי אמינוף, המדפסת מגיעה ללקוח עם דיו שמספיק להדפסת 4500 דף בשחור ו- 2800 דפים צבעוניים. ״מחיר הדיו לרכישה לאחר מכן יעלה עשרות שקלים בודדים, כך שעלויות ההדפסה נמוכות משמעותית ממחיר הדפסה במדפסות אחרות״.

תמונה - אפסון

המדפסת כוללת קישוריות Wi-Fi להדפסה מכל מקום, מסך מגע 4.3” לניווט בין התפריטים, כמה סוגי מגשי נייר, מהירות הדפסה עד 25 עמודים בדקה והדפסת עמוד ראשון תוך 5.5 שניות. יש לה גם יכולות הדפסה ׳מקצה לקצה׳ של הנייר לטובת שימוש בפרוייקטים מיוחדים. 

המדפסת זמינה ברשתות ובחנויות המובחרות.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG