מיקרוסופט סוחפת את הטבלה ונרשמת כמובילה במרובע הקסם של Gartner בשנת 2022 ל-UCaaS שהן ראשי תיבות של Unified Communications as a Service, ומהי המשמעת עבור המותג העצום? 

גרטנר למי שלא מכיר

כמו בכל סוף שנה מפרסמת Gartner את 'טבלת המובילים' שלה בתחומים שונים. דירוג גבוה ב-Gartner מהווה סוג של חותמת איכות על יצרן ויכול לסייע לארגונים לבחור את האפשרות הטובה ביותר. מבחינתי עצם היותם מוזכרים ב-Gartner מהווה הכרה בפעילות ומייצרת חשיפה חיובית. חברת המחקר מהווה גורם בלתי תלוי ואובייקטיבי, מקור מידע המתעדכן אחת לתקופה ומספק חשיפה לנתונים שונים על היצרניות: כמות משתמשים, סוג המשתמשים לפי תעשייה, שחקניות וגודלן ועוד. 

סט כלים גדול ממה שהוא נראה

בין מרכיבי ה-UCaaS יש את פגישות הווידאו שלמדנו לאהוב (ואז לשנוא) בזמן הקורונה, תקשורת מתמשכת בצורת Persistent Chat המאפשרת שיתופי קבצים ועבודה משותפת, טלפוניה ואינטגרציה לאפליקציות אחרות, משפט שנחזור אליו בהמשך ואולי הוא החשוב ביותר בראיית העבודה המודרנית, בהחלט מה שמייחד את מיקרוסופט.

 

זה לא רק UCaaS עבור מיקרוסופט

מיקרוסופט עברה לא מעט גלגולים ושמות בעולם ה-UC אולם ההחלטה שלה להיות שחקנית בתחום ה-UCaaS הביא אותה לקדמת הבמה בזכות המעטפת שהיא מציגה מעבר לכלים הטכנולוגיים. ישנן שחקניות רבות וטובות שהושוו על ידי Gartner בשירותי UCaaS אולם בראייה הרחבה יותר מיקרוסופט רוצה למצב את עצמה כמובילה בכל הקשור לעבודה המודרנית ושמה את כלי ה-UC השונים כ-front end ותא טיס מותאמים לסביבות העבודה השונות של הלקוחות שלה. חישבו על כלי תקשורת המאפשר (אינטגרציה לאפליקציות) מעבר מהיר בין יישומים שונים המשמשים את הצוותים. בלחיצה אחת עוברים למסך ה-ERP הארגוני, בלחיצה נוספת צופים במסמך משותף עם לקוח ובאפס מאמץ מקבלים נתוני לקוח מה-CRM שמשולב אף הוא באותו כלי שנקרא Teams. החוויה של אותו עובד הופכת טובה לאין שעור וככל הנראה גם היעילות שלו.

במבט ל-2023, הצבת מיקרוסופט בראש הטבלה היוקרתית והמגניבה של Gartner עושה לה טוב והיא בנקודה התחלה/פריצה נהדרת לשנה שנראה שעלולה להיות מאתגרת מאוד. 

מקור – אתר מיקרוסופט

 

תמונה – Canva

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG