כמו בכל שנה, גם השנה צפויה תערוכת אינפוקום (Infocomm) להיות מקום מפגש של יצרניות, טכנולוגיות, פתרונות והרבה מאוד מבקרים, לאו דווקא אנשי AV מסורתיים. חברת קרסטרון (Crestron) תציג מגוון פתרונות חדשים ותתמקד בחווית משתמש אחידה

עומר ברוקשטיין, מנהל טכני ופיתוח עסקי בקרסטרון ישראל (צילום- יח"צ)

"אינפוקום היא התערוכה הגדולה בעולם לטכנולוגיות ארגוניות (שנייה רק לתערוכת ה-ISE באירופה, הכוללת גם את התחום הביתי). זהו שוק מפותח ביותר, שהלך והתרחב בשנים האחרונות, הרבה מעבר לגבולות הגזרה המסורתיים של עולמות ה-AV, והפך לענף בפני עצמו בעולמות ה-IT הארגוניים. התערוכה מהווה הזדמנות מצוינת עבור לקוחות, מתכננים ושאר השחקנים בתחום, לבחון ולהתרשם מפתרונות ומוצרים חדשים, אשר ימשיכו להיות בלב הפתרונות הטכנולוגיים של ארגונים בכל העולם. כמו בכל השנים שעברו, גם השנה תציג קרסטרון מוצרים ופתרונות חדשים בכל קשת תחומי עיסוקה." כך אמר עומר ברוקשטיין, מנהל טכני ופיתוח עסקי בקרסטרון ישראל, בראיון מיוחד שהעניק ל-AVMaster לקראת פתיחת התערוכה השבוע בלאס וגאס.

התערוכה, לדברי ברוקשטיין, תציג את התחזקות המגמה בה הטכנולוגיה הולכת ונפרשת בהרבה יותר איזורים בארגון המודרני: "אם פעם היה חדר ישיבות אחד גדול ובו היינו משקיעים עשרות ואף מאות אלפי שקלים בטכנולוגיה, הרי שהיום קיימים חדרים קטנים ובינוניים לצד איזורים פתוחים רבים, בהם אנו נדרשים לשלב טכנולוגיה, שאמורה לתת מענה למגוון רחב יותר של שימושים וסוגי משתמשים", אמר ברוקשטיין.

חדר במתחם העבודה Be-All, פרויקט טכנולוגי של קרסטרון (צילום- יח"צ)

חדרים רבים אשר דורשים טכנולוגיה, איך מתמודדים עם זה הארגונים?

"בשנים האחרונות ניכרת מגמה בה יצרנים מספקים פתרונות יותר ויותר פשוטים, המתאימים לחדרים קטנים יותר, מתוך הבנה שיש מספר רב של חדרים כאלו בארגון. זו הסיבה שהתקציב המוקצה מתחלק ליותר איזורים באופן מדויק יותר. אם בעבר כל חדר ישיבות מצויד במערכות AV היה מגיע לעלויות של עשרות ואף מאות אלפי שקלים, הרי שהיום, באותם חדרי Huddle ודומיהם, ניתן לתת פתרונות מגוונים באלפי שקלים בודדים באמצעות טכנולוגיות ופתרונות חדשים, ולא פחות חשוב- מבלי להתפשר על האיכות."

Crestron ISE 2018 - קרסטרון
חלק מביתן קרסטרון באחת מתערוכות ISE הקודמות. (צילום AVMaster)

אתגר?

"זהו אתגר שיש בו הזדמנויות רבות, הן לארגונים והן ליצרנים. גם בטרנד הטכנולוגי הזה, קרסטרון מביאה פתרון הוליסטי אשר יושב על פלטפורמה אחת שנותנת מענה לכלל הארגון. הפלטפורמה הארגונית לצד מגוון עצום של מוצרים, מאפשר לנו להתאים את השילוב הנכון והמדויק ביותר עבור המימדים השונים- אופי פעילות הלקוח, סוג חדר או תקציב. כמו קופסא של הרבה מאוד אבני לגו, ממנה ניתן להרכיב את הפתרון האידיאלי לכל לקוח בהתאם לצרכיו."

קרסטרון מתבוננת על הארגון ממבט על ואח"כ יורדת לסוגי החדרים בו, תוך מתן דגש לחווית הלקוח (UX) בכל חדר, אשר על פיה, לדברי ברוקשטיין, היא נמדדת: "אם חדר הישיבות מורכב יותר לתפעול מאשר טלפון שולחני פשוט, בעיני – נכשלנו. לכן, אנחנו עושים היום יותר ויותר מאמצים לפגוש את לקוחות הקצה שלנו מוקדם בתהליך התכנון, על מנת לסייע להם לאפיין לא רק את הפתרונות הטכנולוגיים, אלא את כל חווית המשתמש, מרגע כניסתו לחדר, ואף לפני כן. מרכיב חשוב בקלות השימוש הוא חזרתיות של החוויה בכל החדרים. גם כאן, הסוד הוא בתכנון נכון."

חווית משתמש אחידה בכל סוגי החדרים – קטן עד גדול, תהיה אחד מהנושאים בהם תתמקד קרסטרון במהלך התערוכה הקרובה. לדברי ברוקשטיין, משתמש הקצה יזכה לאותה חוויה בדיוק, בכל חדר בארגון: "אנחנו רוצים למנוע מצב בו חלק גדול מהחדרים נשאר בנצילות נמוכה בעקבות חוויה שימוש גרועה."

 

ספר קצת עם חווית המפעיל, הרי במקרים רבים הוא איש IT

"אכן הצד השני הוא של מנהל ה-IT, כי כל העולמות הללו הם כבר מזמן בעולם ה-IT, עם ממשקי ניהול פשוטים לתפעול, מערכת הרשאות וכו'. לאיש ה-IT נוסף ציוד רב לניהול, אותו הוא אינו מכיר בהכרח. הפתרון של קרסטרון לזה הוא פלטפורמת ניהול ברורה ופשוטה לתפעול עבור כל הקופסאות הפרושות בארגון. בנוסף, חשוב לזכור כי קרסטרון היא היחידה בתחומה אשר עושה שימוש בכל הפרוטוקולים והסטנדרטים הנפוצים בעולמות ה-IT, כך שעבור אנשי ה-IT, חיבור הציוד לרשת הופך לקל ופשוט יותר, ובהתאם, גם הניטור שלו."

מה עוד צפויה להציג קרסטרון במהלך התערוכה?

"נתמקד כמובן בפתרונות ה-NVX, פורצי הדרך שלנו, והיתרונות שלהם בתחום, מערכות בקרה חדשות בענן, פתרונות אודיו חדשים, פתרונות Scheduling חדשים ועוד. יהיה מעניין כתמיד!"

עמדתך לשמועות סביב ה-Alliance החדש עם Intel ו-Microsoft?

"קרסטרון האמינה תמיד בשיתופי פעולה גדולים אשר מייצרים ערך ויתרונות חדשים ללקוחותינו. פיתוח פתרונות עם מותגי על הוא מנוף אמיתי לקידום התעשייה."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG