מערכת יחסים פורה ומוצלחת בת למעלה מעשור בין חברת קריאטיב-לאבס (Creative-Labs) לחברת אבסן (Absen), הולידה חתימה על שיתוף פעולה אסטרטגי

זיו הראל, מנכ"ל חברת קריאטיב-לאבס עם אריק חאן, מנכ"ל אסיה פאסיפיק בחברת אבסן במעמד חתימת ההסכם (תמונה- יח"צ)

במסגרת הרחבת הסכם שיתוף הפעולה אשר נחתם בשבוע האחרון בסין , החליטו חברת אבסן וחברת קריאטיב-לאבס הישראלית, על פיתוח פלטפורמת און-ליין ראשונה מסוגה בעולם בתחום המכירות והשירות, זאת במטרה לתמוך בקצב ההתפתחות הגלובלי של תחום הדיגיטל ככלל ותחום ה – LED בפרט. בנוסף סוכם כי חברת קריאטיב-לאבס תשקיע משאבים נוספים במטרה להרחיב את ליין מסכי ה – LED המפותחים על ידה, אשר מיוצרים במפעלי חברת אבסן. שתי החברות רואות בהסכם שנחתם צעד אסטרטגי ומשמעותי שיאפשר להן להרחיב את מערך טכנולוגיות ה – LED לשווקים נוספים וקהלי יעד חדשים שעד כה לא היו צרכנים של הטכנולוגיה. 

זיו הראל, מנכ"ל קריאטיב-לאבס אמר: "אנחנו חיים בעידן בו מה שנכון להיום עלול פחות להתאים למחר. עידן בו המציאות העסקית והדיגיטלית משתנה בקצב היסטרי  אשר דורש מהלכים קריאייטיביים ואסטרטגיים שיתמכו בשינויים ויאפשרו לנו להדביק את הקצב. החתימה על ההסכם עם חברת אבסן היא מהלך אסטרטגי אותו קידמה חברת קריאטיב-לאבס ומטרתו למנף שיתופי פעולה מסוג חדש בגישה שונה, מהלך שיאפשר לכבוש שווקים חדשים ותחומים חדשים בראיה רחבה יותר ומותאמת יותר לעידן הנוכחי. נמשיך להוביל חדשנות טכנולוגית וחשיבה קריאיטיבית בכל אספקט בו החברה מעורבת. זו המתכונת היחידה להוביל את השוק ולא להיות מובל על ידו". הראל מסכם: "זו הזדמנות טובה להודות לחברת אבסן על התמיכה בחזון המשותף, על שיתוף הפעולה הפורה שנמשך מזה למעלה מעשור ועל המחויבות ההדדית להשגת היעדים המשותפים. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG