באירוע שהתקיים בביתן 11 בנמל תל אביב לכבוד 60 שנה לשופרסל, הוצגו המיצגים האינטראקטיביים החדשניים ביותר לעשרות אלפי אורחים

לרגל 60 שנות פעילות, ביקשו בשופרסל להמחיש רבדים שונים של המותג על מנת להעביר את חווית ותחושת ציר הזמן משנות ההקמה (ה 60) ועד היום. 

חברת קריאטיב-לאבס (CREATIVE LABS)  הייתה אמונה על תשעה מיצגים אינטראקטיביים בטכנולוגיות שונות; AR/VR/קינקט/חישני מגע/צילום ועוד.

בין המיצגים ניתן להציץ לסופר הראשון על מסך לד, לחוות צילום ושתילה בכתבה משנות ה60, "לדבר" ולתקשר עם קיר אינטראקטיבי המגיב למגע, לשחק פרוט נינג'ה על מסך 8 מ' או להשתתף בסרטון מציאות רבודה (AR)/ 

בתחילת הסיור קיבלו האורחים טאבלט אשר ליווה אותם לאורך כל הביקור וסיפק הכוונה והסברים על החוויה בכל אחת מהאטרקציות באירוע. עם סיום הביקור קיבלו המשתתפים לינק מקודד שריכז את הסרטונים והתמונות שלהם מהתחנות השונות במתחם.

 כ 30,000 איש זכו לקחת חלק באירוע החדשני ויוצא הדופן. 

תמונות - קריאטיב-לאבס

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG