זה לא סוד ששנת 2020 היא כזו שרובנו נשמח להשאיר מאחור, אבל רגע לפני שנפרדים ממנה, עונת החגים האמריקאית בשיאה ובין חג המולד לערב השנה האזרחית החדשה – יש מסורות שאי אפשר לשבור בכזו קלות

photo credit: bluejeans.com

חגים מאז ומעולם היו הזמן המושלם לקירוב לבבות. המועדים בהם אנו מתראים עם אלו שיקרים לנו, פוגשים בני משפחה אהובים וחברים ומוקירים תודה על כך שאנו חלק מחייהם והם חלק מחיינו. השנה האחרונה גזרה על כולנו ריחוק חברתי אבל אין זה אומר שאי אפשר לקיים את אותם מפגשים. אפשר. וודאי שאפשר, אבל באופן וירטואלי. 

בדיוק עבור אותם רגעים חברת BlueJeans, ספקית שיחות וידאו באיכות HD וסאונד בפורמט Dolby, השיקה בימים אלו הטבה יוצאת דופן (ובכנות, מחממת לב) עבור כל אותן משפחות שלא יכולות לבלות את עונת החגים יחד, בדגש על צוותי רפואה, ארגונים ממשלתיים ואנשי צבא המצויים הרחק מבני משפחתם, בעודם ממשיכים לנסות ולמגר את מגפת הקורונה העולמית.  במסגרת ההטבה מאפשרת החברה לאותם עובדים המצויים בחזית לקבל בחינם למשך 3 חודשים (כל תקופת החגים), את גרסת הפרימיום המיועדת בדרך כלל לתאגידים וחברות גדולות, על מנת שיוכלו להמשיך ולהישאר בקשר עם בני משפחתם. ההטבה מאפשרת להם שיחות וידאו באיכות HD ללא הגבלה.

photo credit: Bluejeans.com

מלבד אותה הטבה, החברים הטובים ב-BlueJeans ארגנו כמה טיפים יוצאי דופן לקיום מפגש משפחתי וירטואלי כהלכתו, כך שבין אם אתם חוגגים את חנוכה, קוואנזה, חג המולד או השנה האזרחית החדשה -כיסינו לכם פינה.

photo credit: unsplash.com

אז איך מקיימים מפגש וירטואלי מושלם בתקופת החגים?

1.    קיימו חזרה גנרלית. כן. שמעתם נכון! למה לקחת סיכונים ולגלות בזמן אמת שאחד המשתתפים סובל מאיכות חיבור ירודה ושידור מקרטע? חזרה גנרלית תחסוך מכם תקיעות, לאגים ותסכול מיותר. אם אתם או אחד מהאנשים היקרים לכם סובלים מחיבור אינטרנט מקרטע, אולי שווה למצוא פתרון או להתחבר דרך הוטספוט באמצעות הסמארטפון שברשותכם. 

Photo Credit: Unsplash.com

2.    וודאו שהמצלמה שלכם עובדת בצורה תקינה. אין טעם להגיע למפגש  משפחתי וירטואלי אם אי אפשר לראות אתכם.

3.    הקצו ציוד ייעודי לוידאו שלכם. בין אם זו מצלמת רשת מיוחדת או סמארטפון שהוקצה למשימה זו בלבד. זה אולי נשמע מעט מטופש אבל חשבו על זה רגע: מיקום נכון של המצלמה מבלי שתזוז, עם תאורה נכונה, יאפשר לכם להיראות הכי טוב שאפשר. חשיבה על מיקום המצלמה תתרום לאיכות החוויה שלכם מהמפגש בצורה מירבית.

photo credit: unsplash.com

4. דאגו לתזמן את המפגשים הוירטואלים שלכם ביומן. סביר להניח שלא תרצו להחמיץ אותם ובימינו, כשכולם תקועים בבית ועובדים מסביב לשעון, קל לפספס אירוע וירטואלי שהתחיל. למזלנו, יומני גוגל, אאוטלוק ואפליקציות תזכורות – הופכים את חיינו לקלים יותר, אז פשוט תזמנו כי אתם יודעים מה אומרים: אם זה לא ביומן – זה לא קיים.

5. השאירו את שיחת הוידאו שלכם פתוחה במשך כל היום. כן, זה עלול להיות מעט טריקי אם אתם עובדים בפיג'מה שלכם, אבל בכל זאת, משתמשי Bluejeans שנהנים משיחות וידאו ללא הגבלה, יכולים לשלוח את ה-ID שלהם לאנשים החשובים להם ובאמצעות הכנסתו, ניתן להצטרף לשיחת הוידאו בקלות בכל זמן. רק בחייאת, נא להתלבש בהתאם.

6. חלקו את המפגשים הוירטואלים שלכם לקבוצות. סביר להניח שתרצו להיפגש עם עוד אנשים פרט לבני המשפחה שלכם, כולל מפגשים קצת יותר אינטימיים ולאו דווקא בקבוצה. תזמון נכון כמו זה מסעיף 4, יאפשר לכם לפרוש את הזמן בצורה חכמה ולהיפגש עם כמה שיותר אנשים חשובים מחייכם. 

photo credit: pixabay.com

וזהו, נצלו היטב את הטיפים הנ"ל ואנו מקווים שתקופת החגים הקרובה תהיה קסומה ומאושרת ושתקופת החגים הבאה תהיה כבר כזו שנפגשים בה פנים מול פנים. חג שמח!

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG