למרות שעולם הווידאו המקצועי עדיין לא עבר לחלוטין ל-4K, החברות המובילות בתחום התצוגה כבר חושבות על הטכנולוגיה הבאה של מסכים ברזולוציית 8K והציגו את "איגוד ה-8K" במהלך תערוכת CES 2019

תמונה - 8kassociation

החברות השותפות באיגוד יהיו בוודאי מוכרות לכל מי שמתעניין בתחום: 

בנוסף, גם חטיבת הפאנלים של סמסונג, Samsung Display  נמצאת בשלב כניסה לאיגוד.

כפי שאפשר לראות, האיגוד פונה הן לשוק המקצועי והן לשוק הפרטי. מסמך ההבנות של האיגוד עוסק בקידום ופרסום של טלוויזיות ותוכן ב-8K לשוק הצרכנים והשוק המקצועי, לימוד אודות המערכת האקולוגית החדשה, יצירת תקני אבטחה ותקנים טכנולוגים וקידום של תכני 8K ב-VOD או שידורים ברשת  מעבר לשידורים הרגילים (Over the Top).

על פי היוגון לי, נשיא התפעול בחטיבת התצוגה העסקית של סמסונג אלקטרוניקה, בזכות הובלת השלבים ההתחלתיים של בניית הסביבה האקולוגית, סמסונג תוכל לגבש את ההובלה שלה בתחום. המדען הראשי של הי-סנס, ד"ר וידונג ליו, הוסיף כי הי-סנס תוכל להביא את מכשירי ה-8K ULED לשוק וכך תספק לצרכנים איכות תמונה מצוינת וחוויה ויזואלית יוצאת מן הכלל.

TCL, אשר תתחיל בייצור של פאנלים בתחילת 2019, תסלול את הדרך לשיתופי פעולה עם השותפות העסקיות שלה, ובכלל זאת שירותי סטרימינג ויצרני חומרה על מנת להפוך את הטכנולוגיה לזמינה ונגישה.  

לבסוף, יצרנית הפאנלים AUO, הראשונה אשר כבר הכניסה לשוק טלוויזיות גדולות ב-8K, מקווה ליצור סטנדרטים אחידים ביחד עם שאר השותפות באיגוד על מנת להאיץ את קצב האימוץ של הטכנולוגיה ולספק את ביצועי התמונה הטובים ביותר עבור הצופים בכל רחבי העולם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG