מגיע להדגמה ראשונה ב-InfoComm 2019 – מקרן ה-50K של פנסוניק (תמונה: Panasonic)

 

פנסוניק (Panasonic) הציגה ראשונה את PT-RQ50K, מקרן ה-50K לומנס שלה שהיא טוענת שהוא הקטן בסוגו, כבר בתערוכת ISE 2019 שנערכה בתחילת השנה ובתערוכת InfoComm 2019 היא תציג אותו לראשונה במצב עבודה, כשהיא תספק דמו שלו במצב עבודה בפני המבקרים בדוכן שלה בתערוכה המתקיימת באורלנדו.

המקרן מציע רזולוציית הקרנה מרבית של +4K והוא מבוסס על טכנולוגיית 3Chip DLP SOLID SHINE עם הפרדה בין מנורות הצבע האדום והכחול, וכל זאת בגוף שנחשב קומפקטי בשוק הבידור – במארז שמאפשר הובלה והתקנה יחסית פשוטים, דבר בעל חשיבות גבוהה במיוחד בעת עבודה במסגרת זמנים צפופה.

בפנסוניק מבטיחים שמדובר במקרן אמין במיוחד שמציע עד 20,000 שעות עבודה ללא כל צורך בתחזוקה, גם בתנאים קשים יחסית. בחברה גם מספרים שהוא אמור להגיע לשוק בפועל כבר בדצמבר השנה.

"יצירת רגעים ייחודיים הייתה המיקוד שלנו בתכנון של PT-RQ50K. המקרן מספק בהירות ואיכות תמונה יוצאים מן הכלל כדי לאפשר ללקוחות במרחב הבידור לדחוף את גבולות תחום ההקרנה הממוקד ביצירת חוויה. קבענו אמת מידה חדשה בטכנולוגיית הקרנה כשהצגנו לראשונה את PT-RQ50K, ואנחנו נרגשים לקראת הפעלת הבכורה שלו ב-InfoComm", אמר ג'ון בייזלי, סגן נשיא בכיר להדמיה מקצועית ומערכות ויזואלית בפנסוניק אמריקה.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG