המותג הדני המסקרן Neets אשר משווק בישראל על ידי חברת דנאל טכנולוגיות, מכיל כמה משפחות מוצרים מקצועיות ששווה להכיר. החברה מתמחה בייצור סאונדברס, פאנלי מגע, מערכות שליטה ועוד לצד פתרונות תוכנה המשולבים במוצרים. ה Tango משווק גם בבאנדל עם מסך מגע ייעודי

השליטה בהגדרות השונות מתבצעת באמצעות פאנלים מבוססי מגע של החברה עצמה, או באמצעות מערכת הניתנת לתפעול מכל דפדפן סטנדרטי, והיא מאפשרת גם יצירת ממשק משתמש בהתאמה אישית.

המערכת כוללת הן חיבורי PoE In והן PoE Out המאפשרים מצד אחד העברת כוח באמצעות כבל אחד, ללא צורך בספק כוח חיצוני, וכן הפעלת התקן חיצוני שמתחבר למערכת באופן ישיר – לוח מגע לדוגמה.

לפי החברה מדובר במערכת שההתקנה שלה קלה למדי, הן בזכות המידות שלה שעומדות על 218x37x70 מ"מ ועם משקל של חצי ק"ג בלבד, והן בגלל היכולת לחבר את כניסת ה-PoE ליציאת PoE של התקן סמוך כך שבמקרה כזה אין צורך בסלילת כבל ארוכה.

רשימת החיבורים הארוכה של TanGo כוללת 3 מחברי RS-232 דו כיווניים לשליטה בזרקורים, תצוגות, מגברים והתקני AV אחרים המספקים משוב, וכן 2 חיבורי RS-232 חד כיווני או חיבורי IR לשליחת אותות בקרה בחיבור טורי. המוצר כולל גם חיבור USB קדמי בכדי להעלות קבצי פרויקט וכן לתחזק את המערכת, 8 יציאות כלליות, וכן 4 ממסרים מובנים בתצורת כוח נמוכה שמאפשרים שליטה בהתקנים חיצוניים.

עוד ממוצרי החברה

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG